1 شهریور 1391
شماره خبر: 10533

نیروهای راهداری البرز برای دور دوم سفرهای تابستانی آماده هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نیروهای راهداری البرز برای دور دوم سفرهای تابستانی آماده هستند

سپیدار آنلاین: قائم مقام وزیر و مدیركل راه و شهرسازی استان البرز گفت: با پایان یافتن ماه مبارك رمضان و آغازدور دوم سفرهای تابستانی نیروهای راهداری این استان برای ارایه خدمات به هم میهنان آماده هستند.
' قدرت الله ضیایی فر' افزود: نیروهای راهداری استان به منظور ارائه خدمات مناسب به مسافران ، رانندگان و تحقق سفری سالم، تدابیر ایمنی لازم را برای مسافران تابستانی اتخاذ كرده اند. وی اظهار داشت: افزایش سطح خدمات و سرویس دهی به مسافران از مهمترین مسائلی است كه مورد توجه ماموران راهداری استان قرار دارد. ضیایی فر، پاكسازی شانه راه ها، علف زنی حاشیه راه و آشكار كردن تابلوها ، بازدید از علائم ، چراغ های چشمك زن و خط كشی معابر برای رفع نقص ، ترمیم سرعت گیر های موجود با شیوه اجرای استاندارد، جمع آوری دست فروشان حاشیه راه ها ، اصلاح شیب شیروانی جاده ها و لكه گیری و اصلاح روكش آسفالت راه ها را از جمله اقدامات انجام شده برای دور دوم سفرهای تابستانی برشمرد.
وی ،همچنین از نصب تابلوهای اطلاعاتی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان ها و استان ، تابلوهای محدودیت سرعت ، تابلوهای پیام متغیر ، تعیین محدوده سرعت در بزرگراه ها ، تعمیر و نصب علائم ایمنی در محل تقاطع ها و نقاط پرحادثه و قبل از دور برگردان ها ، برقراری منظم گشت های راهداری با آرم و چراغ گردان در طول محورهای استحفاظی را از دیگرفعالیت های راهداری البرز برای ایمنی دور دوم سفرهای تابستانی یاد كرد. ضیایی فر گفت: این اداره كل در نظر دارد در سال جاری با پیگیری بیشتر و اجرای طرحهای عمرانی به ویژه در امر راهسازی از بروز حوادث جلوگیری و پیشگیری كند.




منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود