20 مهر 1392
شماره خبر: 107832

تحریف تاریخ ایران نشانه بی‌خردی رسانه‌های وابسته به استکبار است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تحریف تاریخ ایران نشانه بی‌خردی رسانه‌های وابسته به استکبار است


نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم تاریخ کهن ایران اسلامی نشانه بی‌خردی رسانه‌های وابسته به جهان استکبار است.
حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای غربی از هر راهی برای ضربه زدن به ملت ایران و انتقام گرفتن از انقلاب وارد شده و توطئه‌های متعددی را اجرا کردند.
وی تصریح کرد: در دوره‌ای دست استکبار از آستین عوامل مزدور بیرون آمد و بزرگان انقلاب ما را ترور و در دوره‌ای دیگر جنگی ناجوانمردانه را به ملت ایران تحمیل کردند. این مسئول افزود: دشمنان ما حتی در سال‌های اخیر حاضر شده‌اند که فشار اقتصادی بسیاری به مردم وارد کرده تا ملت را از پیگیری اهداف و آرمان‌های خود دور کنند و همه این توطئه‌ها و دسیسه‌ها خنثی شده است. کیایی‌نژاد با اشاره به رهنمودهای رهبری انقلاب اسلامی درباره ضرورت هوشیاری و بصیرت ملت ایران برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان خارجی گفت: اظهارات مجری یک رسانه درباره تاریخ ایران یکی از نمونه‌های تهاجم فرهنگی گسترده غربی‌ها است و آنها می‌خواهند با استفاده از ابزار رسانه‌ای که در اختیار دارند بر روی ذهن و فکر جوانان ما تاثیر منفی بگذارند. وی ادامه داد: به طور قطع تحریف تاریخ ایران نشانه بی‌خردی و ناآگاه بودن مجریان این سناریو است و اگر آنها کوچک‌ترین اطلاعی از تاریخ داشتند، هرگز حاضر به بیان چنین دروغ‌هایی نمی‌شدند.
برخی برای انتقام گرفتن از ملت ایران به بدترین راه‌ها متوسل شده‌اند
نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در خانه ملت افزود: برخی از رسانه‌های وابسته به استکبار توسط عوامل مزدور اداره می‌شوند و آنها نیز برای گرفتن

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود