8 دی 1390
شماره خبر: 3426

مردم در نهم دی به سیاسیون ولایت‌مداری را آموختند / بی‌بصیرتی برخی سیاسیون

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مردم در نهم دی به سیاسیون ولایت‌مداری را آموختند / بی‌بصیرتی برخی سیاسیون

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در روز نهم دی 88 به فعالان عرصه سیاسی کشور و حتی برخی از مسئولان ولایت‌مداری و راه و رسم پیروی از ولی امر مسلمین را آموختند.
فاطمه آجرلو اظهار داشت: یوم‌الله نهم دی ابعاد مختلفی دارد که متاسفانه با گذشت دو سال از این روز تاریخی هنوز از سوی محققان و پژوهشگران در مورد آن تحقیق لازم صورت نگرفته است. وی تصریح کرد: یکی از نکات بسیار مهم حرکت مردم در این روز‌، اتمام حجت آنها با سیاسیونی بود که تنها ادعای حمایت و پیروی از خط ولایت را مطرح کرده و می‌کنند.
مردم دست از ولایت بر نمی‌دارند
این مسئول ادامه داد: ملت ایران که همواره پیرو ولایت بوده و در این مسیر حرکت می‌کنند، در یوم‌الله نهم دی به احزاب و فعالان سیاسی درس ولایت‌مداری آموخته و بار دیگر با مسئولان و سیاسیون بی‌بصیرت اتمام حجت کردند.آجرلو با تاکید بر اینکه ملت ایران هیچگاه دست از آرمان‌های اصیل انقلاب برنمی‌دارد، گفت: مردم از خود سئوال می‌کنند که با وجود هزاران شهید و جانباز و ایثارگر چرا باید عده‌ای سیاسیون در جامعه تنش‌آفرینی کرده و فرصت سوء استفاده را به ضد انقلاب و فتنه‌گران و دشمنان خارجی بدهند.
بی‌بصیرتی سیاسیون بهترین حربه برای دشمنان است
وی اظهار داشت: متاسفانه بی‌بصیرتی عده‌ای از فعالان عرصه سیاست و دور شدن آنها از اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب این فرصت را به دشمنان خارجی و بدخواهان و فتنه‌گران داخلی داد تا علیه نظام دسیسه‌چینی کنند. نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا تاکید کرد: بنابراین اگر نبود حضور گسترده و با بصیرت ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله نهم دی 88 به طور قطع دشمنان از این فرصت بیشترین استفاده را برای ضربه زدن به ایران اسلامی می‌بردند. آجرلو در پایان خاطرنشان کرد: ما اگر می‌خواهیم به سرنوشت سال 88 دچار نشده و انقلاب را از توطئه دشمنان دور نگاه داریم، چاره‌ای به غیر از آموختن درس ولایت‌مداری از مردم نداریم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود