6 خرداد 1391
شماره خبر: 7346

توهین به مقدسات مسلمانان با حمایت غربی‌ها انجام می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

توهین به مقدسات مسلمانان با حمایت غربی‌ها انجام می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه توهین به مقدسات مسلمانان با حمایت غربی‌ها انجام می‌شود، گفت: برگزاری مراسم سوگواری امام هادی (ع) پیامی قاطع به هتاکان غربی بود.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی اظهار داشت: متاسفانه طی هفته‌های اخیر شاهد جسارت دیگری به مقدسات مسلمانان در کشورهای غربی بودیم که این موارد نشان دهنده تهاجمی تازه علیه جهان اسلام است. وی تصریح کرد: در ابتدا یک کشیش دیوانه که تحت حمایت کاخ سفید قرار دارد، اقدامی گستاخانه علیه کلام‌ الله مجید کرده و این عمل وقیحانه متاسفانه با سکوت مجامع مدعی دفاع از حقوق بشر در غرب همراه بود. این مسئول ادامه داد: چند روز پس از این واقعه دلخراش شاهد جسارتی دیگری به مقدسات شیعیان بودیم که یک خواننده مبتذل در اروپا به امام مظلومان امام هادی (ع) توهین بی‌شرمانه‌ای داشت.
توهین به مقدسات مسلمانان با حمایت غربی‌ها انجام می‌شود
مسعودی با اشاره به هشدارهای مکرر رهبری معظم انقلاب اسلامی درباره ضرورت هوشیاری در مقابل تهاجم فرهنگی غرب گفت: وقتی ایشان به طور مکرر به این موضوع اشاره می‌فرمایند، باید متوجه می‌شدیم که تهاجم و جنگی تمام عیار علیه مقدسات و آرمان‌ها و اصول مسلمانان در راه است. وی تاکید کرد: به طور قطع هتاکی‌های اخیر با حمایت کشورهای استکباری در غرب صورت گرفته و سران اروپا و آمریکا باید عواقب توهین به مقدسات مسلمانان را بپذیرند.
برگزاری مراسم سوگواری امام هادی (ع) باشکوه‌تر از گذشته
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت امام هادی (ع) در روز جمعه پنجم خرداد اظهار داشت: برگزاری مراسم سوگواری در سالروز شهادت ائمه‌اطهار و معصومین (ع) و همچنین حضور در جشن‌های میلاد با سعادت این بزرگواران همواره از سوی مردم ولایی ایران اسلامی با اهمیت بوده است. مسعودی افزود: علت این است که مردم ما وامدار اهل بیت (ع) هستند و عزت و سرافرازی امروز خود در جهان را مرهون عشق و علاقه‌ای می‌دانند که به پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) دارند. وی متذکر شد: با توجه به هتاکی اخیر به ساحت مقدس امام هادی (ع) امسال مراسم سوگواری شهادت امام مظلومان با حضور گسترده شیعیان در سراسر جهان برگزار شد که در درون خود پیامی آشکار برای غربی‌ها داشت. مسعودی تاکید کرد: اگر سران ضد دین در غرب خود را به خواب نمی‌زدند، باید پاسخ قاطع شیعیان به هتاکی‌های اخیر را درک کرده می‌کردند. وی در پایان اظهار داشت: برگزاری مراسم باشکوه سوگواری امام هادی (ع) امسال در شرایطی برگزار شد که قلوب میلیون‌ها شیعه در سراسر جهان زخم خورده بود و حضور گسترده آنها در مراسم عزاداری پیامی قاطع به هتاکان غربی محسوب می‌شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود