27 شهریور 1391
شماره خبر: 11715

تامین روشنایی جاده مخصوص کرج در دستور کار قرار گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 تامین روشنایی جاده مخصوص کرج در دستور کار قرار گرفت

سپیدار آنلاین: معاون فنی و عمرانی فرماندار کرج از تامین روشنایی جاده ترانزیتی مخصوص این شهرستان حد فاصل کلاک تا گرمدره خبر داد.
رضا مساعد با بیان این مطلب در جلسه شورای ترافیک شهرستان کرج، اظهار داشت: تامین روشنایی این جاده که به دلیل حجم تردد خودروها مشکلات فراوانی را برای ساکنان منطقه به وجود آورده و در برخی موارد نیز منجر به وقوع تصادفات جرحی و فوتی نیز شده بود از جمله مواردی است که مورد توجه مسئولان ذی ربط قرار دارد. وی افزود: بر این اساس با همکاری شهرداری منطقه 11 کرج و همچنین تامین بخشی از اعتبارات آن این معضل در آینده ای نزدیک برطرف می شود.
معضل «سیاه جوب» کرج تا پایان سال جاری تعیین تکلیف می شود
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه معضل آبگرفتگی مربوط به کانال سیاه جوب نیز از جمله مشکلات مهم شهرستان می باشد، خاطر نشان کرد: کانال «سیاه جوب» که در انتهایی ترین نقطه کرج قرار گرفته در زمان بارندگی به دلیل شیب منطقه با مشکل آبگرفتگی مواجه می شود که خوشبختانه با انجام مطالعات کارشناسی از سوی شهرداری فاز یک آن تا پایان سال جاری تعیین تکلیف شده و ساماندهی می شود. وی یادآور شد: بر اساس تفاهم نامه میان استانداری البرز و شهرداری کرج مقرر شد که 5/1 میلیارد از طریق منابع استانداری و 5/1 میلیارد نیز از طریق شهرداری کرج تامین اعتبار شود تا این معضل نیز در آینده ای نزدیک برطرف شود. معاون فنی و عمرانی فرماندار کرج تاکید کرد: لزوم ساماندهی کانال «سیاه جوب» از جمله مواردی است که از سوی این معاونت در دست پیگیری است تا در آستانه فصل سرما و آغاز بارندگی ها با مشکل آبگرفتگی معابر و خیابانها مواجه نشویم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود