2 مهر 1391
شماره خبر: 12043

زيرساخت‌هاي حقيقي پيشرفت و توسعه در كشور، فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

زيرساخت‌هاي حقيقي پيشرفت و توسعه در كشور، فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري است

سپیدار آنلاین: معاون سياسي ـ امنيتي استانداري البرز در ديدار با رئيس حوزه هنري البرز اعلام كرد: هنرمندان استان البرز، سرمايه‌هاي اصلي اين استان هستند.
ناصر رجبي؛ معاون سياسي ـ امنيتي استانداري البرز با رئيس و معاونين حوزه هنري استان البرز ديدار و پيرامون مسائل فرهنگي و هنري استان البرز بحث و گفتگو كرد. در اين ديدار با ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي صورت گرفته توسط حوزه هنري استان البرز به ويژه برنامه‌هاي انجام شده در جهت ارتقاء شاخص‌هاي فرهنگي و هنري استان ويژه سفر رياست جمهوري، استانداري البرز آمادگي خود را در خصوص همكاري در تاسيس فروشگاه و نمايشگاه بزرگ كتاب «سوره» و طرح توزيع محصولات فرهنگي و جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي اعلام نمود.
ناصر رجبي، معاون سياسي ـ امنيتي استانداري البرز در اين ديدار گفت: زيرساخت‌هاي حقيقي پيشرفت و توسعه در كشور، فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري است زيرا قبل از هر اتفاق اقتصادي بايد فرهنگ پيشرفت و توسعه ايجاد شود. معاون سياسي ـ امنيتي استانداري البرز ادامه داد: رويكرد استانداري البرز در حل مسائل استان از جمله مسائل معيشتي اصالت دادن به فرهنگ و ارزش‌هاي زندگي ايراني اسلامي مي‌باشد. رجبي با تاكيد بر نقش هنرمندان در اين امر مهم افزود: هنرمندان سرمايه‌هاي حقيقي استان البرز هستند و ما با ارج نهادن به جريانات فرهنگي و هنري، فرصت ويژه‌اي را در جهت تعالي همه جانبه محيا مي‌سازيم. وي با تاييد عملكرد حوزه هنري استان البرز بيان كرد: گرايش‌ها و عملكردهاي حوزه هنري استان البرز در ايجاد ارتباط با اساتيد و هنرمندان استان قابل تقدير بوده و مي‌تواند الگويي در سطح استان باشد و اين در حالي است كه اين مركز با تنگناهاي زيادي در مسائل مالي روبروست ولي توانسته با اتكاء به روحيه خدمت‌گذاري و اهميت‌دادن به مسائل ارزشي و فرهنگي، بركت را وارد كارهاي خود نمايد، مانند الگوي دفاع مقدس كه در سخت‌ترين شرايط بهترين نتيجه‌ها حاصل مي‌شد. در پايان اين ديدار معاون سياسي ـ امنيتي استانداري البرز ضمن قدرداني از رياست، كاركنان و هنرمندان مرتبط با حوزه هنري استان البرز ابراز اميداري نمود كه با همكاري نهادهاي فرهنگي و استانداري البرز طرح‌هاي زيربنايي حوزه هنري البرز همچون تاسيس سينمايي در شأن مردم هنرمند استان، تاسيس فروشگاه‌هاي فرهنگي، تاسيس دفاتر شهرستاني حوزه هنري و حمايت از هنرمندان استان هر چه بهتر و سريع‌تر به نتيجه رسيده و به افتخارات اين نهاد هنري و انقلابي بيافزايد.



منبع: خبرگزاري موج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود