18 اردیبهشت 1393
شماره خبر: 121568

تقویم فرهنگی شهرستان فردیس تهیه و تدوین شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تقویم فرهنگی شهرستان فردیس تهیه و تدوین شود


فرماندار شهرستان فردیس بر تهیه و تدوین تقویم فرهنگی این شهرستان با هدف انسجام بخشی به فعالیتهای فرهنگی و همچنین جلوگیری از موازی کاری های موجود در این حوزه خبر داد.
مهدی مهرور با بیان این مطلب در شورای فرهنگ عمومی شهرستان که با حضور امام جمعه، معاونان فرماندار، شهردار و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و همچنین مسئولان ادارات و نهادهای مختلف فرهنگی در دانشگاه تربیت معلم فردیس برگزار شد، اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان که به مناسبت روز کارگر صورت گرفت برکات فراوانی برای استان البرز و شهرستان فردیس به همراه خواهد داشت. وی در ادامه سخنان خود با خطاب قرار مسئولان و تاکید بر اجرای منویات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: مهمترین راهبرد شورای فرهنگی شهرستان در سال جاری تحقق شعار سال مبنی بر سال «اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی» است. این مسئول خاطر نشان کرد: در این راستا دو کمیته «فرهنگ» و «اقتصاد» تشکیل شده است. وی یادآور شد: تهیه و تدوین تقویم سالانه فرهنگی شهرستان به منظور تحقق اهداف و برنامه های فرهنگی مدنظر مقام معظم رهبری می تواند در کنار خدمات مختلف مانع موازی کاری در میان دستگاه های فرهنگی و باعث انسجام و هماهنگی بیشتر در میان این دستگاه ها شود.
دستگاه های فرهنگی برنامه های شاخص خود را اعلام کنند
فرماندار شهرستان فردیس در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه دستگاه های فرهنگی برنامه های شاخص خود را اعلام کنند،افزود: در این راستا هر دستگاهی موظف است در بخش های مختلف فرهنگی از جمله؛ خانواده، امنیت و ناهنجاریهای اجتماعی، عفاف و حجاب و ....برنامه های خود را ارائه دهد تا از عملکرد جزیره ای دستگاه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود