24 خرداد 1393
شماره خبر: 123833

ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده معظم شهدای نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده معظم شهدای نظرآباد


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان نظرآباد دیدار و سلام مقام عظمای ولایت را به آنها ابلاغ کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی که به منظور حضور در جشن نیمه شعبان میهمان مردم ولایی و شهیدپرور نظرآباد بود، امشب با سه خانواده شهید و یک جانباز 80 درصدی این شهرستان دیدار کرد. خانواده شهید سردار حاج روح‌الله اصل دهقان، شهید حسین شعبانی، مجید جوادزاده مهربانی و جانباز 80 درصد کوروش محمودی از جمله ایثارگران شهرستان نظرآباد بودند که امشب با معاون رئیس جمهوری دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدارها شهریار آقایی، فرماندار نظرآباد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از جمله مدیران بنیاد شهید استان البرز، حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد، نماینده مردم نظرآباد در مجلس شورای اسلامی، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی این شهرستان حضور داشتند. معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها که به صورت جداگانه انجام شد، اظهار داشت: رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی بارها به من تأکید فرموده‌اند که در دیدار با ایثارگران و خانواده معظم شهدا، سلام معظم‌له را به شما بزرگواران ابلاغ کنم. شهیدی محلاتی ادامه داد: تأکیدات مکرر رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت دیدارهای مداوم و منظم با خانواده شهدا و ایثارگران و پیگیری امور مربوط به آنها، در حقیقت درسی به مسئولان است که باید در انجام وظایف خود نسبت به ایثارگران به ویژه خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان تمام تلاش خود را به کار بندند. وی تصریح کرد: عزت و سربلندی امروز ملت ایران مرهون ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان و هدایت‌های ولایت است و نسل جوان امروز باید بدانند که آسایش و آرامش امروز کشور با اهدای خون عزیزترین جوانان محقق شده و باید پاسدار دستاوردهای انقلاب باشند.
تقدیر معاون رئیس جمهوری از فرمانداری نظرآباد
پس از دیدارهای صمیمانه معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با چهار ایثارگر نظرآباد، خبرنگاران حاضر از وی درباره نحوه خدمات‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران این شهرستان سوال کردند. شهیدی محلاتی با تقدیر از فرمانداری نظرآباد اظهار داشت: امروز به مناسبت نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) جشنی باشکوه ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در نظرآباد برگزار شد که قابل تقدیر است. نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان متذکر شد: همچنین براساس گزارش‌ها و بازدیدهای میدانی انجام شده، فرمانداری نظرآباد در خدمات‌رسانی به ایثارگران اقدامات خوبی انجام داده که امیدواریم با جدیت بیشتر و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان البرز ادامه یابد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود