24 خرداد 1393
شماره خبر: 123905

مدیران کم‌کار و ضعیف را عوض می‌کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مدیران کم‌کار و ضعیف را عوض می‌کنیم


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: به منظور ارتقای خدمات‌رسانی به مردم، مدیران ضعیف و کم‌کار را عوض می‌کنیم.
جلسه شورای اداری ساوجبلاغ با حضور نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه ساوجبلاغ و چهار باغ، مدیران ادارات و نهادهای شهرستان، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. ابوالقاسم پالیزگیر با اشاره به وجود تعداد معدودی از مدیران ضعیف در شهرستان اظهار داشت: اگر برخی با نصیحت‌های ما اصلاح نمی‌شوند باید از این قطار پرشتاب توسعه و تلاش دولت تدبیر و امید پیاده شوند. وی با اشاره به اینکه مدیران بی‌رمق باید هرچه سریع‌تر عوض شوند، افزود: مدیرانی که نمی‌توانند برای مردم کار کنند و نمی‌توانند با مسئولان و نماینده و ائمه جمعه ارتباط برقرار کنند باید هرچه سریع‌تر عوض شوند. ین مسئول با اشاره به اینکه باید جلسات شورای اداری شهرستان یکی از جلسات کاربردی است، گفت: در جلسات شورای اداری شهرستان باید به مسائل کلان شهرستان توجه و پرداخته شود. فرماندار ساوجبلاغ افزود در این مدت کمتر از سه ماه موفق شدم با 11 مدیر ارشد کشوری دیدار و در خصوص مسائل مختلف شهرستان گفت‌وگو کنم. وی با تشریح موارد مورد مذاکره از سفر پنج وزیر در آینده به ساوجبلاغ خبر داد و گفت: با گفت‌وگویی صورت گرفته به زودی شاهد حضور وزاری بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و نیرو را خواهیم بود. پالیز گیر با قدردانی از نماینده مردم ساوجبلاغ و همراهی ایشان و ارسال بیش از 71 نامه به مدیران ارشد و معاونین آنان به حل مشکل بسیاری از مسائل در شهر ها و روستا ها اشاره کرد و ادامه داد: موارد به ادارات ارسال می‌شود که باید با جدیت پیگیری و تا حصول نتیجه از اداره کل خود و فرمانداری باشند. فر ماندار ساوجبلاغ به شهرداران هم تأکید کرد: به مسائل شهری و ارائه خدمات صحیح به شهروندان نهایت دقت را داشته باشند. وی گفت: متاسفانه بعضی از خودروهای مسافرکش خودسرانه به افزایش کرایه خود خارج از مصوبه شورای ترافیک اقدام کرده‌اند که باید نظارت کافی را داشته باشید و اجازه ندهید مردم دچار مشکل شوند. پالیز گیر در ادامه سخنان خود به بحران کمبود آب در شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: بی‌توجهی به این موضوع در سال‌های گذشته و حفر چاه‌های بی‌شمار امروز ما را به مخاطره کمبود آب دچار کرده است. وی به اداره آب هشدار داد تا هر چه سریع‌تر نسبت به مسدود کردن چاه‌های غیر مجاز اقدام نماید. فرماندار ساوجبلاغ در ادامه افزود: شرکت عمران برای اجرای زیرساخت‌ها در شهر جدید هشتگرد بیشتر بکوشد.
وی گفت: زمین‌هایی که برای اجرای زیرساخت‌های لازم برای توسعه شهری اختصاص داده شده است و اداره‌ای نتوانسته تاسیسات خود را بسازد شرکت عمران حق فروش آن را ندارد و باید کمک هم کند.
ساخت 10 مجموعه ورزشی در شهر جدید هشتگرد
فرماندار ساوجبلاغ با قدردانی از شهردار شهر جدید هشتگرد از انعقاد تفاهمنامه بین اداره ورزش و جوانه شهرداری هشتگرد برای ساخت 10مجموعه ورزشی در این شهر خبر داد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود