10 مهر 1391
شماره خبر: 12435

نمونه ترافیک محمدشهر در هیچ نقطه البرز وجود ندارد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نمونه ترافیک محمدشهر در هیچ نقطه البرز وجود ندارد

سپیدار آنلاین: رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی محمدشهر گفت: معضل ترافیک محمدشهر یکی از مشکلات اصلی این شهر است که باید هرچه سریع تر برطرف شود و در واقع باید گفت ترافیک محمد شهر را در هیچ کجای البرز نمی توان پیدا کرد.
علی مالمیر ضمن بیان مطلب فوق اضافه کرد: باید به این مسئله نیز توجه کرد که برای نمونه اگر این ترافیک در شهر کرج هم وجود داشته است با مدیریت صحیحی که صورت پذیرفته است، مشکلات مربوطه تا حد زیادی مرتفع شده است. وی گفت: ایجاد تقاطع های غیر همسطح در کلانشهر کرج یکی از اقداماتی موثر در ساماندهی ترافیک این شهر است.
علت اصلی گره ترافیکی محمدشهر خیابان اصلی این شهر است
مالمیر ادامه داد: علت اصلی گره ترافیکی محمدشهر خیابان اصلی شهر است و اینکه برای ایجاد دسترسی های محلی برای رفع این ترافیک اقدامی صورت نگرفته است و همچنین نداشتن کمربندی در محمدشهر یکی از مواردی است که این موضوع را تشدید کرده است. وی ادامه داد: در شهر محمدشهر با اندکی هزینه می توان دو راه دسترسی محلی را با 500 متر آسفالت ریزی مناسب انجام داد و در نتیجه باعث کاهش ترافیک شد. وی در پایان تصریح کرد: همچنین در خصوص ایجاد پلهای عابر پیاده در سطح شهر باید اقدام جدی صورت بگیرد تا علاوه بر کاهش خطرات جانی برای عابران از ترافیک شهری را نیز کاسته شود.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود