23 تیر 1393
شماره خبر: 125800

مسئولان مشی اعتدالی را سرلوحه کار خود قرار دهند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مسئولان مشی اعتدالی را سرلوحه کار خود قرار دهند


استاندار البرز گفت: ازمسئولان در استان انتظار می رود که مشی اعتدالی را در سرلوحه کار خود قرارداده و از مشورت و تعامل در امورشان برای خدمت رسانی به مردم استفاده کند.
سید حمید طهایی با بیان این مطلب در جلسه شورای مدیران اظهار داشت: ما وظیفه خدمت رسانی به مردم را داریم، خادم مردم هستیم و این وظیفه را به نحو مطلوب باید انجام دهیم. وی افزود: مسئولین برای پیشبرد اهداف استان باید با متخصصان و صاحب‌نظران مشورت کنند. طهایی با اشاره به ویژگی‌ها و پتانسیل‌های منحصر به فرد استان البرزگفت: در این راستا است که مسئولین و مدیران باید در این استان فعالیت مضاعف داشته باشند. وی افزود: باید با تفکرو برنامه‌ریزی مسیر بهره گیری از توانایی‌های البرز را بیش از پیش فراهم آوریم. طهایی گفت: انتظارم ازمسئولان در این استان این است دیدگاه ها و نظرات و برنامه های دولت را در حوزه های مدیریتی بومی کنند و به طبع نسبت به برنامه های دولت شناخت پیدا کرده و اطلاعات کافی داشته باشند. استاندار البرز همچنین از مدیران خواست از حوزه کاری خود گزارشی تهیه نمایند و از نگاه حوزه مربوطه به تعریف استان و شاخص های استان در مقایسه با شاخص های ملی بپردازند. وی افزود: مدیران ازاین طریق مسائل و مشکلات استان را بر اساس اولویت بندی ظرف دو هفته به حوزه استانداری ارائه دهند.
گفتنی است در اين جلسه معاونین برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و مديران كل حراست ،‌روابط عمومي ، بازرسي ،آموزش و پژوهش امور بانوان ، گزينش ، پدافند غير عامل، انتخابات امنیتی و... نيز نقطه نظرات و پيشنهادات خود را مطرح کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود