14 مرداد 1393
شماره خبر: 126836

تنها بیمارستان تامین اجتماعی البرز نیازمند امکانات بیشتر است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تنها بیمارستان تامین اجتماعی البرز نیازمند امکانات بیشتر است


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها بیمارستان تامین اجتماعی در استان البرز به دلیل کمبود امکانات امکان خدمات دهی مطلوب را به مردم ندارد .
محمد جواد کولیوندˈ در حاشیه بازدید از بیمارستان تامین اجتماعیˈ البرزˈ افزود: انجام عمل پیوند کلیه، راه اندازی بخش مراقبت های ویژه نوزادان و تجهیز بخش ˈ ای سی یوˈ در بیمارستان البرز از جمله مواردی است که ازسوی نمایندگان مردم کرج در مجلس به جد دنبال می شود. وی با بیان اینکه استفاده از خدمات درمانی کم هزینه و مطلوب حق تمامی بیمه شدگان است ادامه داد: در مراکز تامین اجتماعی مردم نباید در صف های طولانی وقت خود را سپری کنند. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با ابراز متاسفانه از اینکه مردم در برخی مراکز درمانی استان به دلیل کمبود تجهیزات و امکانات به رغم تحمل مشکلات ناشی از بیماری در صف های طولانی نوبت دهی معاینات پزشکی نیز مشکلات روحی بسیاری را متحمل می شوند، افزود بر اساس گزارش های مردمی بیمارستان البرز معین چند استان از جمله قزوین و زنجان نیز است و مسوولان درمانی کشور و استان با همکاری هیات امنای آن باید این مرکز مهم را بیش از پیش تجهیز کنند.
مردم البرز به دلیل کمبود امکانات درمانی به تهران مراجعه می کنند
کولیوند درادامه مهمترین برنامه کاری نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی را تامین امکانات درمانی بیشتر برای استان تازه تاسیس البرز عنوان کرد و گفت: متاسفانه مردم این استان به دلیل کمبود امکانات درمانی به تهران مراجعه می کنند. وی خاطرنشان کرد: سرانه تخت بیمارستانی در البرز نسبت به رشد جمعیت آن به واسطه مهاجرپذیری کافی نبوده و پیش بینی تمهیدات لازم در این زمینه از سوی متولیان درمانی با هماهنگی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضروری است. بیمارستان فوق تخصصی البرز با 320 تخت و بخشهای مختلف رادیو لوژی، زایمان ، ای سی یو ، سی سی یو و ارتوپدی تنها بیمارستان تامین اجتماعی استان البرز بشمار می رود. همچنین یک بیمارستان 32 تخت خوابی تامین اجتماعی دیگر نیز در شهر هشتگرد استان البرز با 15 درصد پیشرفت فیزیکی دردست ساخت است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود