2 شهریور 1393
شماره خبر: 128002

استاندار البرز دوشنبه مهمان مردم نظرآباد است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

استاندار البرز دوشنبه مهمان مردم نظرآباد است


بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هفته دولت استاندار البرز هر روز در یکی از شهرستان‌ها حضور یافته و ضمن دیدار با مردم در مراسم افتتاح پروژه‌های بزرگ حضور خواهد داشت که این برنامه فردا در شهرستان نظرآباد برگزار می‌شود.
در این ارتباط دقایقی قبل شهریار آقایی فرماندار نظرآباد در جمع خبرنگاران اعلام کرد: برای هفته دولت مدیریت ارشد استان البرز برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام داده و که بر اساس آن پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای مهم با حضور استاندار، مدیران کل ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی، اعضای شورای اداری هر شهرستان و اصحاب رسانه افتتاح شده و به بهره‌برداری برسد. وی افزود: در همین ارتباط صبح روز دوشنبه استاندار محترم البرز و هیئت همراه از جمله مدیران کل ادارات مهمان مردم مومن و انقلابی نظرآباد بوده و چندین پروژه بزرگ به بهره‌برداری می‌رسد. عالی‌ترین نماینده دولت در نظرآباد افزود: در همین راستا صبح روز دوشنبه سوم شهریور ماه جلسه شورای اداری استان البرز ریاست استاندار البرز در شهرستان نظرآباد برگزار شده و تلاش داریم در این جلسه نقاط مثبت، توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان را به اطلاع استاندار و مدیران کل ادارات رسانده و طرح‌های لازم برای تسریع در توسعه پایدار نظرآباد را به تصویب برسانیم. آقایی بیان داشت: در این روز چند پروژه عمرانی بزرگ از جمله از یک مرغداری بزرگ صنعتی، قطعه دوم جاده نظرآباد به نجم‌آباد، جاده‌ها و معابر روستایی در روستاهای قشلاق محمدلو، محمد آباد خالصه که به تازگی بهسازی و نوسازی شده است، به بهره‌برداری می‌رسد.وی ادامه داد: همچنین در حضور استاندار البرز طرح عمرانی احداث تقاطع غیر همسطح جاده نظرآباد به اشتهارد با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود. به گفته فرماندار نظرآباد با احداث و بهره‌برداری از این پروژه بخش مهمی از معضلات ترافیکی و حمل و نقل مردم شهرستان‌های اشتهارد، نظرآباد و همچنین آزادراه کرج – قزوین برطرف می‌شود.
آقایی گفت: دیدار مردمی استاندار البرز و مدیریت ارشد استان و شهرستان نظرآباد با مردم از جمله مردم شریف و شهید پرور روستای شیخ حسن که در طول دفاع مقدس 25 نفر از بهترین جوانان خود را تقدیم اسلام وانقلاب کرده‌اند، از جمله دیگر برنامه‌های سفر استاندار به مناسبت هفته دولت به نظرآباد است. به گفته وی، دیدار با مردم روستاها، شهرستان، و همچنین دیدار و دلجویی با تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثاگران، جانبازان، آزادگان و همچنین تعدادی از خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در برنامه‌های سفر استاندار البرز به نظرآباد در هفته دولت لحاظ شده است.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود