18 شهریور 1393
شماره خبر: 128995

تعامل، وحدت و انسجام رمز توسعه امور شهری در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تعامل، وحدت و انسجام رمز توسعه امور شهری در استان البرز


رئیس سازمان همیاری های استان البرز ، تعامل، وحدت و انسجام این سازمان را با ارگان ها و نهادهای دولتی، رمز توسعه امور و برنامه های فرا رو دانست.
سیدحمیدطهایی در «دومین نشست اعضای شورای سازمان همیاری های استان البرز » در جمع شهرداران استان؛ ضمن تبریک میلاد ثامن الحجج، علی بن موسی الرضا(ع)، با قرائت تفسیری از آیات نورانی کلام الله قرآن مجید در رابطه با تقسیم بیت المال و انفاق، سخنان خود را آغاز کرد و گفت: بخشی از تقسیم بیت المال به عهده ما است و باید از خداوند توفیق عمل بر مدار عدالت در انفاق اموال را خواستار باشیم. وی در ادامه از تلاش های مدیران و شهرداران، در خدمت رسانی به مردم شهر در این مدت قدردانی کرد و گفت: در اولین فرصت به شهرهایی که توفیق حضور در آن را نداشته ایم، سفری خواهیم داشت و از نزدیک با مسائل و دغدغه های آنان آشنا خواهیم شد.
حمایت از شهرداری ها در دستور کار نهاد حاکمیتی استانداری است
استاندار البرز در بخش دیگری به نقش و جایگاه شهرداری ها نیز پرداخت و با بیان اینکه شهرداران، رؤسای حوزه مدیریت شهری هستند؛ افزود: رویکرد اصلی، حمایت شهرداران از سوی نهاد حاکمیتی استانداری است. رئیس سازمان همیاری های استان البرز، در بخش دیگری ماهیت و نقش محوری سازمان همیاری ها را در توسعه امور،مهم قلمداد کرد و گفت: تصمیمات این مجموعه باید به توسعه، آبادانی و عمران در جای جای استان منتهی شود و این امر محقق نخواهد شد؛مگر با تعامل، وحدت و انسجام.
ضرورت آموزش مجموعه مدیران شهری و تعامل با سازمانهای دولتی
وی این تعامل را در سایه همکاری با ارگان ها، سازمان ها و نهادهای دولتی برشمرد و گفت: انتظار می رود سازمان همیاری های استان این روحیه همکاری را بیش از پیش داشته باشد. استاندار البرز همچنین گفت: اجرای هر پروژه باید به تولید درآمد و سود برای استان جهت توسعه متوازن منتهی شود.
مشاوران حقوقی بازوی سازمان همیاری ها در رفع دغدغه مدیران شهری شوند
مهندس طهایی همچنین ضمن ارائه برنامه ها و دیدگاه های این بخش از مجموعه مدیریت شهری، ضرورت بکارگیری مشاوران حقوقی را در سازمان همیاری ها مهم خواند و تصریح کرد: جهت رفع دغدغه های مدیران حوزه شهری نیاز به وکلا و مشاوران حقوقی وجود دارد در این راستا می توان از ظرفیت مشاوران حقوقی در پیشبرد امور بهره مند شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود