26 شهریور 1393
شماره خبر: 129446

مشورت و نشست های مشترک موجب تقویت مدیریت شهری می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مشورت و نشست های مشترک موجب تقویت مدیریت شهری می شود


نشست مشترک شهر داران شهر های شهرستان ساوجبلاغ، معاونین برنامه ریزی و اداری مالی و عمرانی با حضور فرماندار ساوجبلاغ برگزار شد.
فرماندار ساوجبلا غ دراین نشست با اشاره به رسالت خطیرشهرداری ها در خدمتگذاری و ارائه خدمات به شهروندان گفت: با توجه به بافت فرهنگی شهرهای شهرستان، رسالت و مسئولیت ها در تمامی حوزه های مدیریت شهری، بسیار سنگین و حساس می باشد. ابوالقاسم پالیز گیر با قدر دانی از تلاش شهرداران به ویژه در گرامیداشت هفته دولت و مناسبت های دیگر افزود : فرمانداری و شهرداری ها دو بازوی توانمند این عرصه هستند که با تعامل، مشورت، هم اندیشی، تبادل افکار و انسجام ارتباط ضمن دستیابی به مدیریت یکپارچه شهری، می توانند درجهت ارتقاء خدمات مطلوب به شهروندان گام هایی مشترک و ثمر بخش بردارند. فرماندار ساوجبلاغ جذب اعتبارات و ایجاد منابع مالی پایدار را از جمله چالش های موجود خواند و عنوان کرد: امیدواریم با کمک و همکاری همه مسئولین و متولیان امر با همت و جدیت بیشتر به رفع موانع پیش روی شهر داریها توجه بیشتری شود و شاهد ایجاد تحول در سیمای شهری باشیم. وی در ادامه بامثبت خواندن عملکرد شهرداری ها افزود امسال فضای ما فضای تلاش و کار بوده است و از این مبحث توفیقات خوبی نیز کسب کرده ایم پالیز گیر وفاق و همدلی، پرهیز از ایجاد تنش از مهمترین توفیقات سال جاری عنوان کرد و گفت: ما در سال جاری در موارد گوناگون حائز رتبه های مختلف کشوری و استانی شده ایم . وی با تاکید بر نظم، برنامه ریزی و تدوین برنامه های بلندمدت در عرصه مدیریت شهری گفت: باید تلاش شود تا با هدفمند سازی و هدایت رویکردها به تقویت مدیریت نوین شهری به صورت کلان و خدمات شهری اعم از ساماندهی حمل و نقل، ساماندهی پسماند و … اقدام شود. فرماندار ساوجبلاغ در ادامه به سر شماری کشاورزی در شهرستان از 5 مهر سال جاری خبر داد و گفت همه مدیران به خصوص شهرداران به این برنامه ملی توجه ویژه داشته باشند وکمک کنند تا به بهترین وجه این سر شماری برگزار شود . پالیز گیر از شهر داری شهر جدید هشتگرد به لحاظ پیگیری در ساخت بیمارستان این شهر قدر دانی کرد و گفت ، این مدیریت شهری که توجه به نیاز شهر را به درستی لمس می کند برای ما از اهمیت خاصی بر خوردار است. وی در خصوص اختصاص زمین از سوی شهرداریها ی هشتگرد و چهار باغ برای ساخت مجموعه مدیریت بحران شهری قدر دانی کرد
وی در خاتمه تدبیر مدیریتی، و پرهیز از اقدامات سلیقه ای را در ایجاد مدیریت هماهنگ موثر دانست و گفت: باید با برگزاری نشست های مشترک مسائل شهری را تخصصی تر و ریشه ای تر بررسی نماییم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود