28 آبان 1393
شماره خبر: 132021

زندان‌های استان البرز مشکل بهداشتی ندارد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 زندان‌های استان البرز مشکل بهداشتی ندارد


مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری البرز گفت: در البرز زندان‌هایی وجود دارد که معادل یک شهر دارای جمعیت است اما خوشبختانه عملکرد وزارت بهداشت و درمان به گونه‌ای بود که در شرایط مساعدی به سر می‌برند.
حمیدرضا عسگری مورودی در مراسم رونمایی از واکسن جدید پنجگانه که بعد از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور در مرکز بهداشتی امام حسن مجتبی(ع) با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد اظهار کرد: سلامت یکی از شاخص های توسعه در هر کشور محسوب می‌شود و این واکسن پنجگانه یکی از نمونه های بارز توسعه در ایران است.
وی افزود: با وجود اعمال محدودیت های فراوان علیه ایران این واکسن ها به کشور راه یافت و توانستیم از آن استفاده لازم را ببریم. عسگری بیان کرد: با استفاده از این واکسن از هر هزار کودک از مرگ و میر 130 نفر از آنان جلوگیری می‌شود که معادل 13 درصد است. مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری البرز گفت تصریح کرد: استفاده از این واکسن یکی از جلوه های جهادی در این حوزه است که با تلاش مسئولانه مجموعه بهداشت و درمان در کشور اجرایی شده است. وی با اشاره به مشکلات استان البرز تصریح کرد: در البرز زندان‌هایی وجود دارد که معادل یک شهر دارای جمعیت است اما خوشبختانه عملکرد وزارت بهداشت و درمان به گونه‌ای بود که در شرایط مساعدی به سر می‌برند و برای هیچ یک از این زندانی‌ها مشکلاتی ایجاد نشده است.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود