4 دی 1393
شماره خبر: 134180

تاکید فرماندار ساوجبلاغ بر حضور همه اقشار در همایش بزرگ 9 دی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تاکید فرماندار ساوجبلاغ بر حضور همه اقشار در همایش بزرگ 9 دی


فرماندارساوجبلاغ با گرامیداشت 9دی روز بصیرت و میثاق با رهبری گفت:از این روز باید پیامهای عبرت آموزی بگیریم وبعنوان یوم الله از آن استفاده کنیم.
ابوالقاسم پالیزگیر افزود:فتنه گران با ایجاد چالش،اصل وموجودیت نظام را هدف گرفته بودند. که با وجود ولایت فقیه نتوانستند به هدف شوم خود دست یابند. وی با دعوت از مردم ساوجبلاغ در همایش بزرگ 9 دی گفت:نقش ولایت فقیه درمواجهه با فتنه 88 باید به نسلهای بعدی انتقال یابد تا آیندگان بدانند که گروهی فرصت طلب وبی بصیرت به نام اسلام وانقلاب درصدد ضربه به اصل انقلاب بودند که هدایتها ورهبری مقام عظمای ولایت نقش برآب شده و هویت اصلی شان برملاء وآشکارشد. پالیزگیر دشمن فرصت طلب را همواره درکمین دانست که درپی ضربه زدن به اعتقادات ومقدسات است ،افزود:دشمن امید داشت تا این نظام از درون دچار فروپاشی شود که به خواست خداوند محقق نشد. وی از شهرداران هشتگرد ، شهرجدید هشتگرد ، چهارباغ ، کوهسار و کلسار خواست تا نسبت به هماهنگی برای حضور شهروندان در این همایش بزرگ هماهنگی و همکاری لازم را داشته با شند.
فرماندار ساوجبلاغ خواستار اطلاع رسانی همگانی برای شرکت عموم مردم در همایش عظیم سالگرد این روز درساوجبلاغ شد که باید باحضور کلیه کارکنان ادارات ،اقشار مردم وهیئات مذهبی برگزار شود. پا لیز گیر افزود :همایش با شکوه 9 دی با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی شهر هشتگرد روز سه شنبه ساعت 30/10صبح بر گزار می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود