6 دی 1393
شماره خبر: 134237

مردم برای جلوگیری از قطعی گاز در البرز صرفه‌جویی کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مردم برای جلوگیری از قطعی گاز در البرز صرفه‌جویی کنند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه دستگاه‌های امدادی برای مدیریت بحران البرز آمادگی لازم را دارند، گفت: در صورت عدم رعایت مصرف گاز توسط شهروندان، با افت فشار گاز به طور اجبار، قطعی گاز صورت می‌گیرد.
ابوالقاسم باقری با اشاره به وضعیت البرز با توجه به سرما و برودت هوا و چگونگی مدیریت بحران در استان، اظهار داشت: سیستم راهداری از طریق اداره‌کل راه‌وشهرسازی و نیز دستگاه‌های امداد و نجات مانند هلال‌احمر و اورژانس، پایگاه‌های زمستانی خود را در استان و شهرستان‌ها تقویت و مستقر کرده‌اند. وی با اشاره به اینکه پلیس‌راه تیم‌های زمستانی خود را در راه‌های مواصلاتی استان به صورت ویژه مستقر کرده‌ است، افزود: شهرداری نیز به صورت ویژه بر اساس روند گذشته در آماده‌باش کامل زمستانی به‌سر می‌برند. مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بیان کرد: ابلاغیه‌های لازم به شهرستان‌های استان، دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها برای ایجاد آمادگی لازم توسط دستگاه‌های امدادی صورت گرفته است. وی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارشات انجام شده، در حال حاضر مشکلی در وضعیت راه‌های شهرستان‌ها و روستاهای استان وجود ندارد. باقری تصریح کرد: از مجموعه دستگاه‌های اداری، آموزش و پرورش و مردم درخواست می‌کنیم که در مصرف گاز صرفه‌جویی و دقت لازم را داشته باشند تا سرد شدن هوا منجر به قطعی گاز در مناطق مختلف نشود.
وی اظهار داشت: تاکنون قطعی گاز در استان البرز اتفاق نیفتاده اما در صورت عدم رعایت الگوی مصرف توسط شهروندان، به طور قطع با افت فشار گاز با قطعی گاز مواجه می‌شویم.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بیان کرد: همشهریان و مسافرانی که قصد عزیمت و سفر به نقاط مختلف کشور را دارند، برای جلوگیری از هرگونه پیش‌آمد ناگوار نکات ایمنی که از سوی پلیس‌راه و دستگاه‌های ذیربط اعلام می‌شود را رعایت کنند.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود