15 دی 1393
شماره خبر: 134980

طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی البرز به مرحله دوم رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی البرز به مرحله دوم رسید


معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار البرز از آغاز مرحله دوم عملیات بازرسی میدانی طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی استان خبر داد.
عبادالله کامکار با بیان این مطلب در « دومین جلسه بازرسی طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع» اظهار داشت: عملیات میدانی این طرح از امروز تا 30 بهمن ماه ادامه دارد. وی افزود: در حال حاضر بازرسی مرحله اول به اتمام رسیده و نتایج به امور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ارسال شده است.
کامکار تاکید کرد: در بازرسی های میدانی علاوه بر واحدهای ستادی از واحدهای شهرستانی نیز بارزسی بعمل خواهد آمد. معاونت تصریح کرد: در مرحله جدید بازرسی مقایسه منطقی از وضعیت گذشته (بازرسی مرحله اول تا کنون) به عمل خواهد آمد تا مشخص گردد چه میزان از نواقص و ضعف دستگاه در اجرای طرح مذکور برطرف شده است. در ادامه مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری ضمن تشکر از بازرسین در اجرای مرحله اول طرح گزارشی از اجرای طرح تکریم وارباب رجوع توسط بازرسان منتخب استان ارائه نمود.
همدانی مدیرکل دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری البرز نیز در این جلسه ضمن جمع بندی، پیشنهادات لازم را جهت بهبود فرایند اجرای کار توسط بازرسین خواستار شد .
شایان ذکر است؛ در این نشست یکایک موضوعات طرح شده از طریق پرسش وپاسخ تبادل نظر شد و مقرر گردید پس از اتمام مرحله دوم بازرسی دستگاه های اجرایی در راستای طرح تکریم ارباب رجوع معاون توسعه منابع انسانی پس از جمع بندی نتایج مقایسه ای جهت تصمیم سازی به استاندار محترم و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور منعکس شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود