5 بهمن 1393
شماره خبر: 136332

بنایی ماندگار بر خشت خانه کشتی البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بنایی ماندگار بر خشت خانه کشتی البرز


استاندار البرز تأسیس خانه کشتی استان را حرکتی تازه و جهشی بلند در استان ورزشکار پرور البرز دانست.
سیدحمیدطهایی در حاشیه دیدار با رسول خادم،در مصاحبه با رسانه ها گفت: امروز میزبان رئیس فدراسیون کشتی در استان البرز بودیم، به واقع ایشان یکی از فرصت های ارزشمند کشور هستند که در خدمت به ورزش در عرصه ملی و جهانی گام های بلندی را برداشته اند. وی افزود: حضور اساتید و پیشکسوتان استاد این فن، همچون؛ استاد جوادی که هریک از سرمایه های کشتی هستند؛ ما را وا می دارد تا حرکت های بزرگی را در این استان برداریم. طهایی در ادامه تأکید کرد: تمامی دستگاه ها باید با اداره کل ورزش و جوانان همکاری داشته باشند. وی افزود: تأسیس خانه کشتی استان البرز از کارهای ماندگار در حوزه ورزش این استان خواهد بود و بستری برای تربیت و پرورش ورزشکاران بنام در عرصه های ملی و بین المللی خواهد بود.
نگاه استاندار به ورزش ویژه بوده است
رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در محوری از این دیدار مشترک، ضمن تشریح موقعیت ورزشی استان و سرانه های موجود، به پتانسیل های البرز نیز اشاره کرد و گفت: البرز به لحاظ سرانه های ورزشی از محروم ترین استانهای کشور است اما در بحث استعدادها، جزو استانهای برتر در کشور محسوب می شود. وی با بیان اینکه در ارزشیابی ها رتبه نوزدهم کشور را داریم، افزود: در تلاش هستیم با همین امکانات موجود تا پایان سال آینده به رتبه نخست خود در کشور دست یابیم. گل محمدی گفت: در حال حاضر 130 هزار ورزشکار سازمان یافته در این استان حضور دارند که در سال آتی به مرز 200 هزار نفر خواهد رسید؛بنابراین این حجم جمعیت ورزشکار در استان نیازمند نگاه ویژه مسئولان کشوری است. وی افزود: تا به اکنون نگاه استاندار البرز به حوزه ورزش ویژه بوده است و انتظار داریم مسئولان کشور نیز به استان ورزشکار پرور البرز توجه داشته باشند.
نگاه اقتصادی به تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی
حجت اله ملاصالحی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز نیز در محور دیگری از این دیدار، لزوم نگاه اقتصادی به تکمیل پروژه های ورزشی را مورد اشاره قرار داد و گفت: با جذب حامی و سرمایه گذار و تأمین منابع مالی میتوان در حمایت از حوزه ورزش گام های موثری را برداشت. بهره گیری از ظرفیت ورزشکاران و قهرمانان کشوری در این استان و همچنین بهره مندی از موقعیت همجواری با پایتخت، از دیگر محورهای طرح شده در این دیدار بود. شایان ذکر است، خانه کشتی استان البرز دهه فجر امسال آماده بهره برداری خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود