23 بهمن 1393
شماره خبر: 137476

دنیا عظمت و شکوه ملت ایران را به نظاره نشسته است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دنیا عظمت و شکوه ملت ایران را به نظاره نشسته است


نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس درمجلس شورای اسلامی گفت : امروز دنیا عظمت ، شکوه و اقتدار ملت قهرمان ایران را در یوم الله 22 بهمن به نظاره نشسته است.
'عزیز اکبریان در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن کرج درگفت وگو باخبرنگارایرنا افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره ) به پیروزی رسید که استقلال ، آزادی ، عدالت ، ایثار، ازخود گذشتگی و بیداری جهانی ازدستاوردهای آن است. وی ادامه داد: با وقوع این انقلاب ، پایه های استکباری در جهان متزلزل شد و ملت ها فریاد آزادی خواهی سر زدند.
اکبریان گفت: بیدارگری اسلامی و جهانی موجب شد تا دنیای غرب که سالها سرمایه های اقتصادی جهان را به غارت برده بود به هراس بیفتد و در مقابل این انقلاب و نظام اسلامی به توطئه ، تحریم ، تحمیل جنگ و اعمال محدودیت روی بیاورد. این نماینده مجلس با اشاره به موضوع هسته ای ایران اظهار داشت: اگرچه سران غرب بخوبی می دانند که ایران طالب سلاح هسته ای نیست اما آن ها با این بهانه می خواهند آسیب جدی به اقتصاد کشورمان وارد کنند ضمن آنکه رشد و پیشرفت ایران در سایه استقلال و حکومت دینی برای آنها خوشایند نیست. وی بااشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خاطرنشان کرد: مردم بیدارو همیشه درصحنه ایران به خوبی می دانند که دشمن به چه فکرمی کند و چه اهدافی را دنبال می کند و هیچ گاه طعمه اهداف شوم دشمنان نخواهند شد. وی 22 بهمن را فرصتی مغتنم برای نمایش غیرت ملی به کشور خواند که همه مردم با حضور گسترده درراهپیمایی این روز تلاش می کنند تا به جهانیان وابستگی خود را به نظام نشان دهند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود