5 اسفند 1393
شماره خبر: 138242

اقلام مورد نیاز مردم برای نوروز تامین شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اقلام مورد نیاز مردم برای نوروز تامین شده است


فرماندار شهرستان کرج از تامین اقلام مورد نیاز مردم و کالاهای اساسی در آستانه نوروز خبر داد.
محمدتقی ایرانی اظهار داشت: همواره در آستانه نوروز و فرا رسیدن عید، مردم کشورمان مراسم‌های ویژه‌ای را برگزار و به همین دلیل نیاز به کالاها و خدمات بیشتری پیدا می‌کنند.
وی تصریح کرد: بنابراین یکی از دغدغه‌های اصلی دولت و مدیریت ارشد استان البرز، تامین نیاز مردم در روزهای پایانی سال و نظارت بر نحوه توزیع کالاها و به ویژه اقلام اساسی است.
این مسئول افزود: در همین رابطه از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی خوبی در شهرستان کرج انجام شده و با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی، تمامی نیاز مردم به ویژه مواد غذایی اعم از میوه، خشکبار، محصولات غذایی پرمصرف مانند برنج، روغن، حبوبات، قند و شکر، انواع گوشت، پوشاک و دیگر محصولات و کالاهای ضروری تامین شده است. ایرانی گفت: کالاهای پرمصرفی مانند میوه و خشکبار به اندازه کافی در انبارها ذخیره شده و در زمان مطلوب و مناسب در بازار عرضه می‌شود. وی بیان داشت: بنابراین مردم شهرستان کرج هیچ دغدغه‌ای برای تامین کالاهای ضروری و مورد نیاز خود نداشته و در آستانه نوروز می‌توانند محصولاتی که نیاز دارند را در بازار تهیه کنند. معاون استاندار البرز افزود: از سوی دیگر با تلاش نهادهای نظارتی و بازرسی، تیم‌های ثابت و سیار نظارتی به طور کامل آماده و سازماندهی شده و از اواسط اسفند ماه بازرسی‌های سرزده و ضربتی خود را از واحدهای صنفی کرج آغاز می‌کنند. ایرانی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، با کوچک‌ترین تخلفی از سوی واحدهای صنفی به ویژه گران‌فروشی و کم‌فروشی برخورد جدی و قاطع قانونی صورت می‌گیرد. وی در پایان گفت: برای تحقق اهداف پیش‌بینی شده، نیاز است که مردم با ماموران بازرسی و نظارتی همکاری لازم را داشته و در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلفی، گزارش این تخلفات را به دستگاه‌های اجرایی مربوطه اطلاع دهند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود