13 اسفند 1393
شماره خبر: 138780

فرصت های گردشگری البرز را به الگوی راهبردهای اقتصاد مقاومتی مبدل سازیم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 فرصت های گردشگری البرز را به الگوی راهبردهای اقتصاد مقاومتی مبدل سازیم


استاندار البرز با بیان اینکه جاذبه های گردشگری البرز باید بعنوان یک فرصت دیده شودغ گفت: جاذبه های گردشگری فرصت موثری است تا راهبردهای ابلاغی مقام معظم رهبری را در بحث اقتصاد مقاومتی اجرایی نماییم.
« سیدحمیدطهایی» در جلسه شورای اداری شهرستان کرج، توصیه هایی به مدیران در شهرستانها داشت. طهایی خطاب به مدیران گفت: مدیران شهرستانی در حوزه مسئولیت خود به عنوان مسئول و پاسخگو باید حمایت و تقویت شوند و کار هر شهرستان به مدیران مربوطه حوزه خود ارائه شود.
مدیران استان مسئولیت های شهرستان ها را به مدیران شهرستانی واگذار کنند
وی با تأکید بر ضرورت واگذاری مسئولیت شهرستانها از سوی مدیران استانی، تصریح کرد: مدیران استانی باید بخشی از اموری که امکان واگذاری آن به مدیران شهرستانی وجود دارد را تفویض اختیار کنند. استاندار البرز ادامه داد: مدیران استانی باید در حیطه خود هوشمندانه عمل کنند، اگر مدیران کل وظایف مدیران شهرستانی مدیران را آزادانه تر بگذارند، مدیریت استان با توان بیشتر و قدرت بالاتری اداره می شود.
مدیران مروری بر کارنامه کاری خود داشته باشند
طهایی در روزهای پایانی سال، لزوم مرور مدیران بر عملکرد و کارنامه کاری شان را نیز مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه اسفند ماه برای کارگزاران دولت، ماهی مهم محسوب می شود؛ اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی باید مروری بر برنامه های سال گذشته را داشته باشند و با رفع نواقص برای سال آینده برنامه ریزی و تلاش کنند.
ضرورت پاسخگویی به مردم از سوی مدیران
استاندار البرز در ادامه ضرورت پاسخگویی به مردم از سوی مدیران را مورد تأکید ویژه قرار داد و گفت: زمینه های خدمت به مردم و ایجاد رفاه و آسایش شهروندان از سوی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید فراهم شود.
جاذبه های گردشگری البرز در کانون توجه پایتخت نشینان
طهایی در محور دیگری از سخنان خود به موضوع گردشگری و جاذبه ها و مزایای آن نیز پرداخت و گفت: استان البرز به جهت همجواری با پایتخت یکی از کانون های مهم گردشگری است و در محور توجه پایتخت نشینان قرار دارد.
گردشگری در البرز فرصتی برای اجرای راهبردهای اقتصاد مقاومتی
وی افزود: فرصت های گردشگری البرز باید بعنوان یک فرصت دیده شود و در این بخش با توسعه گردشگری میتوان بنحو موثری راهبردهای ابلاغی مقام معظم رهبری را در بحث اقتصاد مقاومتی اجرایی ساخت. وی در ادامه با بیان اینکه اقتصاد باید درون زا باشد، استفاده از سرمایه های فکری و اندیشه ای را مورد تأکید قرار داد و افزود: گاهی معادن زیر زمینی را تخلیه می کنیم تا بخشی از امور جاری را تأمین نماییم، در حالی که میتوان با استفاده از نیروی اندیشه ای که هیچ گاه تمام نمی شود سرمایه های مادی کشور را توسعه بخشید. لزوم نگاه وحدت بخش مدیران و مسئولان و تجربه کار گروهی و دسته جمعی از دیگر موضوعات اشاره شده از سوی استاندار البرز در شورای اداری شهرستان کرج بود؛ طهایی در این رابطه نیز گفت: دولت تدبیر و امید انتظار دارد که هر فردی در حوزه کاری خود نظرات و دیدگاه های دولت را اجرایی کند. وی افزود: این دولت، دولت اعتدال و تدبیر و امید و از حمایت مقام معظم رهبری برخوردار است و خوشبختانه هر سه قوه توفیقات را نیز خوبی کسب کرده و امر خدمت رسانی به مردم در تلاش اند. طهایی گفت: اگر وحدت و همدلی در هر دستگاه حاکم باشد بازتاب و آثار آن در مجموعه شهرستان و استان نمود عیمی خواهد یافت و در آن هنگامه است که موفقیت های ما در حوزه های خود به الگویی برای جامعه تبدیل می شود. وی افزود: تلاش مدیران باید توام با تدبیر و برنامه ریزی باشد تا همگی روی ریل موفقیت حرکت نماییم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود