24 دی 1393
شماره خبر: 135656

منشور راهبردی«دولت تدبیر و امید» فصل الخطاب عملکرد مدیران باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

منشور راهبردی«دولت تدبیر و امید» فصل الخطاب عملکرد مدیران باشد


استاندار البرز در نشست شورای مدیران استانداری،ضرورت اشراف به اطلاعات مجموعه،حرکت درمسیر اهداف دولت یازدهم،تهیه گزارش عملکرد،حفظ انسجام سازمانی و جامع نگری را به مدیران توصیه کرد.
سیدحمیدطهایی در جلسه شورای مدیران استان که با حضور معاونان و جمعی از مدیران کل استانداری برگزار شد،ضمن ترسیم جایگاه ویژه استانداری نکاتی را خطاب به مدیران مورد اشاره قرار داد و اظهارداشت:نیروهای استانداری البرز از مدیران ارشد تا کارشناسان نمایندگان این نهاد حاکمیتی هستند و انتظار می رود متناسب با جایگاه این نهاد، پاسخگو بر عملکرد خود باشند.
ضرورت اشراف مدیران به اطلاعات حوزه متبوع
وی با تأکید بر اینکه مدیران ارشد باید جایگاه خود را شناخته و نسبت به آن اشراف داشته باشند،تصریح کرد: حفظ شأن و جایگاه مدیریتی در این نهاد حاکمیتی مهمترین انتظاری است از مدیران می رود.
حرکت در مسیر اهداف عالی دولت یازدهم نقشه راه مدیران شود
نماینده عالی دولت در استان البرز اجرای سیاست های دولت را تأکید و آن را مشی عملکرد مدیران اطلاق کرد و گفت:مدیران استانداری، نمایندگانی از مجموعه دولت هستند و اکنون که ردای خدمت به مردم را بر تن دارند، باید در راستای اعمال سیاست های ابلاغی دولت از هیچ کوششی فروگذار نکرده و تابع دستورالعمل ها باشند.
منشور اخلاقی «دولت تدبیر و امید»،فصل الخطاب عملکرد مدیران باشد
استاندار البرز با تأکید بر حفظ وحدت در بیان دیدگاه ها از سوی مدیران و همراستا با سیاست های دولت تدبیر و امید، خطاب به مدیران خاطرنشان کرد: منشور دولت تدبیر و امید فصل الخطاب عملکردمدیران در دولت یازدهم است و باید همسو با برنامه های رئیس جمهور در دولت تدبیر و امید حرکت کنید.
مدیران گزارش عملکرد داشته باشند
طهایی در ادامه ارزیابی عملکرد مدیران را نیز مهم برشمرد و تصریح کرد: تهیه و تدوین گزارش ماهیانه و هفتگی از عملکرد مدیران در دستگاه های اجرایی باید مهمترین رویکرد در برنامه ریزی ها باشد.
حفظ انسجام سازمانی
استاندار البرز همچنین گریزی بر روابط درون سازمانی نیز داشت، وی حفظ انسجام و تحکیم در روابط درون سازمانی را معیار روابط اداری دانست و خاطرنشان کرد: توسعه و استحکام ارتباطات در سازمان باید مورد توجه قرار گرفته و نهادهای زیرمجموعه استانداری از فرمانداری ها و شهرداری ها نیز به این مهم دقت نظر ویژه داشته و همواره به یاد داشته باشند همانند سران قوا از یک ساختار و مجموعه هستند و در روابط اداری و اجتماعی از یکدیگر منفک نیستند؛ بنابراین عملکرد خود را نیز متناسب با این دیدگاه تنظیم نمایند.
مدیران جامع نگر باشند
وسعت دامنه دید و نگاه مدیران، از دیگر توصیه های استاندار البرز در نشست شورای مدیران استان بود، طهایی در این رابطه نیز گفت:مدیران باید جامع نگر باشند و با وسعت باز به اهداف آتی مجموعه کلان استان بنگرند و نگاه خود را تنها به حوزه مدیریتی خود معطوف و محدود نکنند.
مبتکر صرفه جویی در هزینه های اداری باشید
استاندار البرز در محور دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت منابع مالی کشور، صرفه جویی در هزینه ها را نیز مهم خواند و گفت: در شرایط کنونی مدیران باید مدیریت هزینه داشته و تا جایی که امکان پذیر است در هزینه ها صرفه جویی نمایند و بدنبال ایده هایی برای کاهش هزینه ها باشند. در ادامه این نشست نیز معاونان و تنی چند از مدیران کل استانداری به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات پرداختند. سیدحمیدطهایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مدیران استان، ضمن ترسیم جایگاه ویژه استانداری نکاتی را خطاب به مدیران مورد اشاره قرار داد و اظهارداشت:نیروهای استانداری البرز از مدیران ارشد تا کارشناسان نمایندگان این نهاد حاکمیتی هستند و انتظار می رود متناسب با جایگاه این نهاد، پاسخگو بر عملکرد خود باشند. وی با تأکید بر اینکه مدیران ارشد باید جایگاه خود را شناخته و نسبت به آن اشراف داشته باشند،تصریح کرد: حفظ شأن و جایگاه مدیریتی در این نهاد حاکمیتی مهمترین انتظار از مدیران است. نماینده عالی دولت در استان البرز اجرای سیاست های دولت را تأکید و آن را مشی عملکرد مدیران اطلاق کرد و گفت:مدیران استانداری، نمایندگانی از مجموعه دولت هستند و اکنون که ردای خدمت به مردم را بر تن دارند، باید در راستای اعمال سیاست های ابلاغی دولت از هیچ کوششی فروگذار نکرده و تابع دستورالعمل ها باشند. استاندار البرز با بیان اینکه نحوه کارکرد مدیران باید متناسب با وظایف و مسئولیت ها با حفظ شأن باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود