21 اسفند 1393
شماره خبر: 139232

استقبال سرمایه گذاری در گرمدره بالا است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

استقبال سرمایه گذاری در گرمدره بالا است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از افزایش 60 درصدی بودجه عمرانی شهرداری گرمدره در سال 94 خبر داد و گفت: استقبال سرمایه گذاران در گرمدره بالا است؛ در چنین شرایطی تنظیم میزان عوارض های شهرداری به منظور بهره مندی شهر از مشارکت‌های مردمی و هم سهولت در جریان صدور پروانه‌ها، امری مهم تلقی می شود.
«دکتر معصومی»در آیین افتتاح پروژه های شهر گرمدره که با حضور مقامات برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر 16 شهر در استان البرز وجود دارد و از 13 هزار میلیارد تومان بودجه کل شهرداری کشور، یک هزار و 200 میلیارد تومان به شهرداری کرج اختصاص دارد. وی افزود: فارغ از مدیریت و امکانات موجود، شهرداری ها سهم بسزایی را در عمران و آبادانی شهرها ایفا می کنند. دکتر معصومی با اشاره به افزایش بودجه سال 94 گرمدره،ادامه داد: در سال 92، شهر گرمدره حدود 12 میلیارد تومان اعتبار داشت که در طول کمتر از یکسال به 21 میلیارد تومان رسیده است و پیش بینی می شود این رقم در سال آینده با افزایش 60 درصدی در حوزه عمرانی به 26.5 میلیارد تومان برسد. معصومی با بیان اینکه طرح‌های توسعه شهری بر اساس سند توسعه شهری رقم می‌خورد، اظهار داشت: متاسفانه طرح‌های توسعه شهری 16 شهر استان البرز دارای مشکلات عدیده‌ای است که در مدت گذشته تلاش زیادی برای رفع این مشکلات شده است. وی با بیان اینکه از شهرداران انتظار می‌رود فعالیت‌های خود را بر اساس طرح‌های تفصیلی اجرا کنند، با اشاره به طرح جامع گرمدره خاطرنشان کرد: بخشی از اراضی شهر گرمدره که در گذشته در طرح هادی واقع شده بود، از محدوده گرمدره خارج و به محدوده شهر کرج ملحق شد که تا زمان تعیین تکلیف نهایی این طرح توسط شورای عالی معماری و شهرسازی، شهرداری‌ها حق هیچگونه دخل و تصرف در این بخش را ندارند.
استقبال برای سرمایه گذاری در گرمدره
معاون عمرانی استاندار البرز با بیان اینکه سرمایه‌گذاران خوبی برای سرمایه‌گذاری در گرمدره با توجه به امکانات مناسب آن مراجعه می‌کنند، گفت: در چنین شرایطی تنظیم میزان عوارض های شهرداری به منظور بهره مندی شهر از مشارکت‌های مردمی و هم سهولت در جریان صدور پروانه‌ها، امری الزامی است. معصومی با بیان اینکه شهرداری‌ها می توانند در حوزه فرهنگی اقدامات بیشتری انجام دهند، خاطرنشان کرد: زمینه انجام چنین فعالیت‌هایی در شهر گرمدره بسیار فراهم است که باید از آن بهره برد. وی با اشاره به اینکه گرمدره پیشانی کرج محسوب می شود، تصریح کرد: گرمدره با الگو قرار دادن ساختارهای شهری منطقه 22 تهران و با اجرای تکالیف اقتصاد مقاومتی میتواند به الگویی شاخص مبدل شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود