10 آبان 1391
شماره خبر: 14243

اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه مسئولان باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه مسئولان باشد

سپیدار آنلاین: سرپرست برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز گفت: اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه مسئولان باشد.
امیر یزدی سرپرست برنامه ریزی و اشتغال استانداری، در جلسه ستاد تسهیل و پشتیبانی از تولیدات داخلی در سالن شهدای البرز استانداری با حضور استاندار البرز ،فرمانداران، نمایندگان مردم شریف شهرستان کرج،اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، مدیران بانکها ومدیران دستگاه های اجرایی بر گزار شد، اظهار داشت: با وضعیت کنونی تحریم ها مسئله اصلی که باید مورد توجه قرار گیرد اقتصاد مقاومتی و حفظ اقتصاد و تمامیت اقتصادی کشور است. وی خاطر نشان کرد: همانطور که در زمان جنگ همه کشور در خدمت جنگ قرار گرفته بود و حضرت امام (ره) فرموده بودند که مسئله اصلی جنگ می باشد با وضعیت کنونی تحریم ها مسئله اصلی اقتصاد مقاومتی وحفظ اقتصاد وتمامیت اقتصادی کشور می باشد.
سرپرست برنامه ریزی و اشتغال استانداری تاکید کرد: نباید بصورت بخشی به مسائل اقتصادی نگاه کرد و همه مسئولان و مردم باید دید خود را فراتر ببرند و کمک کنند انشاالله با یک حرکت منسجم بتوان کارها را پیش برد. یزدی افزود: در جلسه ای که با احمدی نژاد داشتیم وی بیان کرد که مصوبه شعاع 120 کیلومتر، مورد اشتباهی بود و در همان جلسه لغو کردند.
وی ادامه داد: احمدی نژاد در این جلسه تاکید کرد هر جا نیاز به شهرک صنعتی بود ایجاد کنید و حتی اگر سه کارخانه در یک مکانی بود که به هیچ شهرک وصل نبود خودش شهرک بشود.
سرپرست برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز گفت: مقرر شده است که هفته ای یکبار جلسه با حضور صنعتگران هر شهرک برگزار شود و مشکلات آنها بررسی شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود