3 خرداد 1394
شماره خبر: 142607

پیام امام‌خمینی(ره) درباره خرمشهر روح تازه‌ای را در کشور دمید

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 پیام امام‌خمینی(ره) درباره خرمشهر روح تازه‌ای را در کشور دمید


استاندار البرز گفت: پیامی را که حضرت امام‌خمینی (ره) درباره خرمشهر ابلاغ کردند روح تازه‌ای را در جامعه دمید و نیروهای مردمی، نظامی و انتظامی سر از پا نشناختند و برای دفاع از کشور به جبهه‌ها رفتند.
سیدحمید طهایی با بیان اینکه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر روز بزرگی است، اظهار داشت: کسانی که در آن ایام حضور داشته‌اند می‌دانند که در ابتدای انقلاب شرایط بسیار سختی بر کشور وجود داشت. وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیروهای نظامی کشور توانایی‌هایی را که در حال حاضر دارند در آن روزها نداشتند، بیان کرد: انسجامی که لازمه آن شرایط بود وجود نداشت.
استاندار البرز با بیان اینکه مردم در دوران جنگ تحمیلی تحت حصر اقتصادی و حمله نظامی ناخواسته قرار داشتند، افزود: با وجود همه این مشکلات بخشی از خاک کشور نیز به تصرف دشمن در آمده بود.
طهایی با بیان اینکه پیامی را که حضرت امام‌خمینی (ره) دادند روح تازه‌ای را در جامعه دمید و نیروهای مردمی، نظامی و انتظامی سر از پا نشناختند و برای دفاع از کشور به جبهه‌ها رفتند، گفت: همانطور که حضرت امام‌خمینی (ره) فرمودند" خرمشهر را خدا آزاد کرد" و این دست خدا بود که دشمن سراپا مجهز مستقر در خرمشهر شکست خورد. وی با بیان اینکه مردم خرمشهر با وجود همه مشکلات دفاع جانانه‌ای کردند، اظهار داشت: مردم به مناسبت آزادسازی خرمشهر در خیابان‌ها به شادی پرداختند. استاندار البرز با بیان اینکه یاد امام و شهدا را گرامی می‌داریم و به روان پاکشان درود می‌فرستیم، بیان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در کنار گلزار شهدای کرج سبب خرسندی شد.


منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود