11 آبان 1391
شماره خبر: 14330

اجرای طرح های سرمایه گذاری منطقه اسلام آباد را متحول می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اجرای طرح های سرمایه گذاری منطقه اسلام آباد را متحول می کند

سپیدار آنلاین: نماینده مردم کرج و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی خواستار عملیاتی شدن سرمایه گذاری در محدوده 72 هکتاری منطقه اسلام آباد شد.
محمدجواد کولیوند با بیان این مطلب در نشست صمیمی با جوانان و نخبگان منطقه اسلام آباد کرج اظهار داشت: سرمایه گذاری در منطقه 72 هکتاری منطقه اسلام آباد اساسی ترین موضوعی است که با پیگیری و عملیاتی شدن آن می توان شاهد تحولات اساسی در این منطقه بود. وی افزود: هر چند که توجه به مسائل و مشکلات مناطق مختلف کلانشهر کرج و شهرستان از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است اما نباید از مسائل کلان کشور نیز غافل شد.
از ارائه طرح های مشاوران و نخبگان استقبال می کنیم
این مسئول در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه ورود جوانان به عرصه های مختلف شهری و کلان کشور می تواند مسئولان را در تحقق اهداف و برنامه های چشم انداز یاری دهد، خاطر نشان کرد: در این راستا از مشاوره و طرح های عملیاتی مشاوران و نخبگان استقبال کرده و در مرکز پژوهش مجلس شورای اسلامی از این طرح ها استفاده خواهیم کرد. کولیوند تصریح کرد: جوانان و نخبگان کرجی افراد توانمندی هستند که در عرصه های مختلف ملی و بین المللی حرفهای زیادی برای گفتن دارند بنابراین با استفاده بهینه از ظرفیت جوانان می توان شاهد تحولات چشمگیری در عرصه های مختلف شهری، کشوری و بین المللی بود. وی مهمترین رسالت مسئولان استانی و شهرستانی را خدمتگزاری بیشتر به مردم مناطق کم برخوردار و محروم عنوان کرد و گفت: توجه به مسائل مختلف؛ فرهنگی، ورزشی و خدماتی با توجه به وجود قشر عظیم جوانان منطقه ضرورتی است که باید با توجه مسئولان شهری موجب خدمت رسانی مطلوب به مردم منطقه شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود