14 آبان 1391
شماره خبر: 14342

حضور شهروندان البرزی در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بی نظیر بود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حضور شهروندان البرزی در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بی نظیر بود

سپیدار آنلاین: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: حضور شهروندان البرزی در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بی نظیر و با شکوه بود.
حسین کاشانی پور، اظهار داشت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز مهم در میان ملت بزرگ ایران است به دلیل اینکه ایران بر آمده از اعتقادات انسان ساز اسلامی است.
وی ادامه داد: روز رهایی ملت ایران و حرکت به سمت کمال و پیشرفت و با پیروی از رهبر، انقلاب نقطه عطف خود را تحربه کرد. ایران پیوسته مورد دشمنی مستکبران بوده است رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پیوسته مورد دشمنی مستکبران بوده است، اضافه کرد: ایران همواره مورد زیاده خواهی و چشم طمع دشمنان بوده است و مستکبران همواره چشم به منابع ایران پهناور دارای منابع زیاد با موقعیت استراتژیک خاص دوخته بودند. کاشانی پور با اشاره به اینکه در گذشته دشمنان پیوسته به ملت ایران ظلم کرده اند و قدرت های زمان ایران را بین خود تقسیم کرده بودند، افزود: سپس آمریکا سعی بر نفوذ به ایران داشت که تمام این موارد پیشینه های است که اسکتبار سعی بر دخالت و تجاوز بر ایران داشته اند. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ادامه داد: اما پس از انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم نقش آمریکا در سرکوب ایران روشن و واضح است. وی گفت: 60 سال قبل در کودتای 28 مرداد سال 32 و ساقط کردن دولت قانونی نقش آمریکا مشخص است و در سال 78 وزیر خارجه آمریکا به آن اعتراف می کند این دخالت ها از قبل بوده است که در زمان انقلاب اوج دخالت ها بود و کشتار مردم به دستور آمریکا و توسط رژیم نیز از جمله این دخالت ها بود. کاشانی پور با بیان اینکه حمام خون 17 شهریور سال 57 و 13 آبان سال 57 و تبعید امام راحل، طرح آمریکایی ها بود، اضافه کرد: از زمان انقلاب تا کنون آمریکا پیوسته به دنبال ضربه زدن به ملت و عقب نگه داشتن کشور و مخالفت با زمینه های پیشرفت از جمله انرژی هسته ای بوده است.
ملت ایران همواره به سلطه گران مبارزه کرده اند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: ولی ملت ایران با تمام وجود وظیفه خود می دانند به عنوان انسان های کمال طلب و نمی خواهند سلطه غیر خدا بر خود ببیند همواره با سلطه گران مبارزه کرده اند. کاشانی پور اظهار داشت: 13 آبان سال 57 حدود 65 دانش آموز ایرانی به دستور آمریکایی ها به خاک و خون کشانده شدند. وی تصریح کرد: 6 آبان ماه سال 57 از وزارت خارجه آمریکا نامه ای می رسد به سفارت آمریکا در ایران که در آن نامه بیان شده زمان افزایش سیاست زور فرا رسیده است. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: بعد از تسخیر لانه جاسوسی اسناد و مدارک جنایت علیه ایران بالغ بر 100 جلد کتاب به دست می آید. وی افزود: روز 13 آبان ماه مصادف با عید غدیر شد که شورای هماهنگی این تدبیر را کردند راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بعد از نماز جمعه 12 آبان ماه برگزار شود که مردم خدا جو و استکبار ستیز در سراسر ایران به ویژه در استان البرز حضور بسیار چشم گیری داشتند.
حضور البرزیان در راهپیمایی بی نظیر بود
کاشانی پور ادامه داد: دانش آموزان، فرهنگیان، بسیجیان، روحانیون، خانواده شهدا و تمام اقشار مردم خدا جو که دشمن ظالم و یاور مظلوم بوده اند در این روز حضور داشتند و انزجار خود از تمامی دشمنان خدا و بشریت اعلام کردند و از مردم مظلوم میانمار حمایت کردند. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری قرائت شد و طی آن تاکید امت حزب الله بر حفظ قداست انبیاء الهی و تاکید بر نفی خوی استکباری و محکومیت حرکت های خصمانه آمریکا و اقدام های غیر انسانی و تحریم و مبارزه با زمینه های پیشرفت های ایران و اختلاف افکنی در ملت ها محکوم شد و بر رفع ستم بر تمام ملت های تحت ستم و بر پیروی از ولایت فقیه به عنوان رمز سرافرازی از ملت ایران تاکید شد. وی گفت: در این قطعنامه به مسئولان ایران فرمان داده شد تا از ولایت پیروی و زمینه های سو استفاده دشمن را سد و اهتمام بیشتر به حل مشکلات کشور داشته باشند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود