14 آبان 1391
شماره خبر: 14361

یوم‌الله 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

یوم‌الله 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است

سپیدار آنلاین: معاون سیاسی استاندار البرز گفت: یوم‌الله 13 آبان برای ملت ایران مانند نماد استکبارستیزی است و با حضور در راهپیمایی بار دیگر ایستادگی خود در راه مبارزه با استکبار را به نمایش گذاشتند.
ناصر رجبی در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان گفت: برخی از روزها در تقویم هر ملتی یادآور خاطرات خاصی است که در این میان روز 13 آبان برای ملت ایران با دیگر روزها تفاوت‌های بسیاری دارد. وی تصریح کرد: یوم‌الله 13 آبان برای مردم ایران یادآور مبارزه‌ای بی‌امان و مقتدرانه با استکبار جهانی است تحت هدایت ولی امر مسلمین امام خمینی (ره) است و تا زمانی که این مردم زیر پرچم ولایت حرکت می‌کنند، دست از مبارزه با استکبار و استعمار برنخواهند داشت.
پیام راهپیمایی 13 آبان ملت ایران به غربی‌ها
معاون سیاسی استاندار البرز در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه حضور گسترده مردم سراسر ایران در راهپیمایی امروز چه پیامی برای دشمنان خارجی نظام ما دارد؟ گفت: این مردم ثابت کردند که با وجود تمامی سختی‌ها، کینه‌ورزی‌ها و توطئه‌های دشمنان دست از آرمان‌های خود و بیعتی که با شهدا و امام شهیدان بسته‌اند، برنمی‌دارند. رجبی تاکید کرد: سران کشورهای زورگوی استکباری اگر عاقل بوده و واقعیت‌ها را به درستی ببینند و درک کنند، دست از دشمنی با ملت ایران برمی‌دارند، چرا که این مردم هرگز در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی سر تعظیم فرود نمی‌آورند. وی در پایان با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در سراسر استان البرز با شکوه‌تر از هر سال برگزار شده است، گفت: مردم استان البرز عشق و علاقه خود را به اسلام و انقلاب و پیروی خویش از ولایت را به اثبات رساندند که قابل تقدیر است و در مسئولان قدر چنین مردمی را بدانند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود