19 خرداد 1394
شماره خبر: 143505

هیچگونه اغماضی در مقابله با ساخت وساز غیر مجاز پذیرفته نمی شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

هیچگونه اغماضی در مقابله با ساخت وساز غیر مجاز پذیرفته نمی شود


جلسه ستاد مقابله با ساخت وسازهای غیر مجازشهرستان طالقان به ریاست مصطفی فراهانی فرمانداروباحضور معاون عمرانی فرماندار ،بخشداران ، مدیران جهاد کشاورزی ،منابع طبیعی وآبخیز داری ، امور منابع آب ،میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری وسایر اعضاء درمحل فرمانداری تشکیل شد.
در ابتدای جلسه اعضاء در خصوص وضعیت موجود در حوزه استحفاظی اداره خود به ارائه گزارش اقدامات انجام شده پرداختند. فرماندار طالقان دراین جلسه ضمن بیان اهمیت موضوع گفت : ممانعت از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهر و روستاها بایستی از همان ابتدای عملیات ساخت بنا صورت گیردواگر دستگاهی خلافی ببیند و با موضوع برخورد نکند، خود دچار تخلف بزرگی شده است .فراهانی ادامه داد: وضعیت ساخت وساز شهرستان مرتب رصد ومشخص خواهد شد که چه دستگاهی وظیفه اش را در این خصوص بخوبی انجام داده و کدام دستگاه در انجام وظیفه اهمال کرده است . نماینده عالی دولت در شهرستان طالقان تصریح کرد : باید با برنامه ریزی دقیق در ابعاد مختلف بستر ها را طوری فرآهم کنیم که قانون رعایت شود. فراهانی تأکید کرد : هیچگونه اغماضی در مقابله با ساخت وساز غیر مجاز پذیرفته نمی شودوبنده در این موضوع از مدیران می خواهم قانونی ترین برخورد را با متخلفین وسوء استفاده کنندگان داشته باشند. وی خاطر نشان کرد : ارائه هرگونه خدمات به ابنیه غیر مجاز بر اساس نص صریح قانون ممنوع است و از دهیاران و شهرداری خواست به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، سرکشی های مداوم و دقت نظر بیشتری داشته باشند .
فرماندارطالقان در بخش دیگری از سخنان خود خواستاربازنگری در طرح های هادی روستایی مطابق با واقعیات شد. بخشداران تابعه ومدیران ادارات حاضر درجلسه با ارائه پیشنهاداتی همچون احیاء بافت فرسوده ،پیگیری وتسریع درتنظیم اسناد روستایی، نشانه گذاری مرز بین منابع ملی ومستثنیات و خطوط بستر رودخانه های اصلی وفرعی آمادگی کامل خود را در مقابله با متخلفین امر ساخت وساز غیر مجازوحفظ وحراست از عرصه های ملی ،طبیعی ،اراضی کشاورزی ومنابع آب شهرستان اعلام کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود