24 تیر 1394
شماره خبر: 145633

گام اول توافقات مثبت است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

گام اول توافقات مثبت است


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس آماده همکاری با دولت است، گفت: مجلس از دولت جدا نیست و خوشبختانه گام نخست توافقات مثبت بوده است.
عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز اصناف، صنعت، معدن و تجارت که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع امور استانهای وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار البرز، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در تالار لوتوس کرج برگزار شد اظهار کرد: مقدمات اولیه توافق حاصل شده است و توافق نهایی با پذیرش توافقنامه توسط شورای امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی محقق می شود. اکبریان در ادامه با اشاره به اینکه خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی باید در توافقنامه رعایت شود، افزود: مذاکرات ۱۲ سال طول کشید و ایران به تنهایی در برابر همه ابر قدرت ها ایستاد و خوشبختانه قدم اول توافقات مثبت بود. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشور در رکود است باید اقتصاد کشور را به سمت صادارت محوری سوق دهیم اگر اقتصاد مقاومتی ما صادرات محور باشد صنایع کوچک و بزرگ باعث رشد کشور خواهند شد. اکبریان با تاکید بر اینکه مجلس به دولت کمک می کند، عنوان کرد: مجلس آماده همکاری با مجلس است به همین منظور بسیاری از لایحه های ارائه شده از سوی دولت در مجلس به تصویب می رسد چرا که معتقدیم دولت از مجلس جدا نیست.
وی در پایان با اشاره به اینکه تولیدات خودرو و کشاورزی در کشور باید توان رقابت داشته باشد، گفت: باید به دنبال رفع موانع تولید و رونق اقتصادی باشیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود