7 مرداد 1394
شماره خبر: 146328

تیم های عملیاتی و امدادی مدیریت شهری در سیل سیجان حضور جهادی داشتند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تیم های عملیاتی و امدادی مدیریت شهری در سیل سیجان حضور جهادی داشتند


حضور جهادی تیم های عملیاتی و امدادی شهرداری کرج برای امدادرسانی به سیل زدگان روستای سیجان نمایندگان مردم در خانه ملت را بر آن داشت تا با ارسال نامه ای خطاب به شهردار این کلانشهر مراتب رضایتمندی خود از این کمک رسانی جهادی و انسان دوستانه منعکس کنند.
نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به شهردار کرج، حضور جهادی مدیریت شهری در حادثه سیل منطقه سیجان را مورد تقدیر قرار داده و از عملکرد موثر این دستگاه تجلیل کردند. عزیز اکبریان و محمدجواد کولیوند؛ نمایندگان مردم کرج در خانه ملت با ارسال نامه ای، تلاش های خالصانه مجموعه های عملیاتی و امدادی مدیریت شهری در حادثه وقوع سیل در روستاهای حاشیه شهر کرج که خارج از حیطه وظایف این دستگاه خدمات رسان بود را بسیار اثربخش و مفید ارزیابی کرده و از خدمات مدیریت شهری در این خصوص قددرانی کردند. در این نامه که در آن به صورت ویژه از تلاش های مجموعه معاونت خدمات شهری و سازمان ها و بخش های زیرمجموعه همچون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و سازمان خدمات موتوری تقدیر شده، خدمات علی ترکاشوند، شهردار کرج برای صدور دستورات لازم در این خصوص مورد تشکر و قدردانی قرار گرفته است. در این نامه که به امضای عزیز اکبریان و محمدجواد کولیوند، خطاب به شهردار کرج ارسال شده آمده است:
جناب آقای ترکاشوند
شهردار محترم کلانشهر کرج
سلام علیکم
احتراما با عنایت به بازدید این جنابان از روستای سیجان از توابع بخش آسارا که بر اثر وقوع سیل اخیر دچار حادثه شده بودند، از نزدیک شاهد تلاش های خالصانه همکاران گرامی جنابعالی در امر امدادرسانی بودیم. لذا بدینوسیله از تلاش شبانه روزی معاون محترم خدمات شهر، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، پرسنل زحمت کش بخش های مذکور و شخص جنابعالی که با اقدام به موقع و صدور دستورات مقتضی جهت کمک به ساکنین سیل زده و مسافران گرفتار اقدامات موثری انجام دادید، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان، رحمت و مغفرت برای متوفیان، صبر و شکیبایی برای بازماندگان و صحت و سلامت برای همه کارکنان زحمت کش و دلسوز مسئلت می نماییم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود