20 آبان 1391
شماره خبر: 14703

غربی ها به بهانه ایجاد دموکراسی در سوریه به دنبال منافع خود هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

غربی ها به بهانه ایجاد دموکراسی در سوریه به دنبال منافع خود هستند

سپیدار آنلاین: نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج گفت: غربی ها با همراهی برخی از کشور های عربی بر خلاف شعارهای تبلیغاتی مبنی بر ایجاد دموکراسی در سوریه، به دنبال منافع خود هستند.
محسن کازرونی در خطبه های نماز جمعه افزود: اکنون اوضاع و حوادث سوریه که متاسفانه با حمایت برخی از کشورهای عربی و قطر علیه سوریه ایجاد شده نه فقط برای مردم این کشور بلکه برای تمام جهان اسلام خطرناک است. وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران کشتار مردم را از طرف هیچ حکومتی تایید نمی کند اما معتقد است که راه رسیدن به دموکراسی مذاکره و ایجاد تفاهم می باشد. کازرونی ادامه داد: گروههای مخالف حکومت سوریه و حامیان آنها پایان جنگ و خونریزی در این کشور را سقوط بشار اسد اعلام می کنند ولی هیچگاه صحبتی از مذاکره نکرده اند. وی تاکید کرد: با سقوط حکومت بشار اسد در سوریه راه ورود رژیم صهیونیستی به این کشور و سلطه بر کشورهای منطقه همواره خواهد شد.
امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرونده هسته ای کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران همشه با منطق ثابت کرده که به دنبال بمب هسته ای نیست ولی دشمنان با این بهانه و اعمال تحریم های مختلف مشکلاتی را ایجاد کرده اند. کازرونی در عین حال تاکید کرد: ملت ایران مثل همیشه با مقاومت و ایستادگی این بار نیز پیروز میدان خواهد بود. وی همچنین با اشاره به روز خانواده گفت: خانواده مطلوب در اسلام کانونی است که در آن آرامش ،لطف و احترام باشد و اگر این موارد از آن دور شود دین اسلام آن را نمی پذیرد. کازرونی اظهار داشت: اکنون دشمنان با استفاده از شبکه های مختلف ماهواره ای در تلاشند تا کانون خانواده ها را در کشور ما متزلزل کرده و نسل جوان را از ارزشهای اسلامی دور کنند که مقابله با این توطئه هوشیاری خانواده ها را می طلبد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود