20 آبان 1391
شماره خبر: 14746

لزوم افزایش کیفیت نان تا پایان ماه جاری در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

لزوم افزایش کیفیت نان تا پایان ماه جاری در کرج

سپیدار آنلاین: فرماندار شهرستان کرج بر لزوم افزایش کیفیت نان تا پایان ماه جاری در این شهرستان تاکید کرد.
مهدی ایران نژاد با تاکید بر این موضوع اعلام کرد: تمامی نانوایی های سطح شهرستان موظف به افزایش کیفیت نان با موازین بهداشتی تا پایان آبان ماه جاری هستند بطوری که مردم افزایش کیفیت را حس کنند. وی ادامه داد: بحث کیفیت نان در ستاد تنظیم بازار با جدیت در حال پیگیری است و برای بازرسی دقیق تر در نانوایی ها ساماندهی این واحدهای صنفی به اتحادیه نانوایان محول شده است. فرماندار کرج گفت: یکی از مهمترین موضوعات در بحث عدم کیفیت نان استفاده از جوش شیرین در نان است که برای سلامتی بسیار مضر است.
ایران نژاد اظهار داشت: در طرح ساماندهی نانوایی ها ملاک افزایش کیفیت است نه تعطیلی واحدها که در این خصوص با همکاری اتحادیه نانوایان اقدامات مناسبی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: برخی نانوایی های سطح شهر فاقد مجوز فعالیت هستند که باید هرچه زودتر اقدام به کسب مجوز فعالیت کنند. فرماندار کرج با بیان اینکه در کم فروشی با نانوایی های متخلف با جدیت برخورد خواهد شد، تصریح کرد: تاکنون تعدادی واحد متخلف جریمه و پلمپ شده اند. ایران نژاد افزود: از آذر ماه جاری نیز با ورود میدانی با متخلفان در بحث کم فروشی و عدم کیفیت نان برخورد خواهد شد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود