31 مرداد 1394
شماره خبر: 147641

دست اندرکاران انتخابات در مراوده با کاندیداهای احتمالی احتیاط کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دست اندرکاران انتخابات در مراوده با کاندیداهای احتمالی احتیاط کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، بر لزوم حفظ بی طرفی از سوی اعضای ستاد انتخابات تأکید کرد و گفت: به جهت رصد عملکرد داوطلبان احتمالی، دست اندرکاران امر انتخابات نیز باید در ارتباطات کاری خود نیز نهایت احتیاط را داشته باشند تا از قرارگرفتن در مظان اتهام در مشارکت، مصون بمانند.
حجت اله ملاصالحی در پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان، موضوع بی طرفی از سوی دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات را مورد تأکید قرار داد و گفت: حفظ بی طرفی، باید سیاست این ستاد باشد و کمیته هایی که مسئولیت هر حوزه را بر عهده دارند این مهم را در دستور کار خود قرار دهند تا مردم با احساس امنیت از حفظ آرای خود در انتخابات مشارکت داشته باشند. وی تصریح کرد: اصل و بنای فعالیت های ستاد انتخابات نباید برمدار مخفی کاری باشد باشد و تمامی گروه های فعال در این حوزه با بی طرفی کامل وارد میدان شوند.
رصد محفل هایی که شائبه انتخابات دارند
معاون استاندار در ادامه با بیان اینکه جو انتخابات در حال رصد است؛ تصریح کرد: روسای کمیته ها و اعضای فعال در ستاد انتخابات باید نهایت دقت و احتیاط را داشته باشند. وی افزود: حتی محافل عزاداری و جشن هایی هم که به مناسبت های مختلف برگزار می شود در حال دیده بانی است و کلیه اقدامات ثبت و ضبط می شود و روسای کمیته ها باید این نکته را مورد توجه قرار دهند. معاون سیاسی استاندار البرز همچنین آسیب شناسی انتخابات در دوره های پیشین را مورد تأکید قرار داد و افزود: مسئولان کمیته های ستاد انتخابات در شهرستانها موظف هستند تا وضعیت موجود را بررسی کرده و مشکلات و نقاط ضعف را ارزیابی و به ستاد استانی اعلام کنند. وی افزود: خروجی آسیب شناسی انتخابات دوره های پیشین در نشستی استانی با حضور فرمانداران بررسی و نسبت به رفع آن تصمیم گیری خواهد شد. ایجاد نشاط انتخابات از دیگر تأکیدات معاون استاندار در این نشست بود.وی در این رابطه نیز گفت: بالا بردن درصد مشارکت در انتخابات با ایجاد شور و نشاط انتخاباتی فراهم می شود؛ بنابراین از کلیه ابزارها و امکانات رسانه ای و اطلاع رسانی و.. باید بهره مند شد. در این نشست مدیران کل اداره سیاسی و انتخابات، روابط عمومی و اطلاع رسانی، حراست، فناوری اطلاعات استانداری، ثبت احوال، و نمایندگان امنیتی و.. نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود