2 شهریور 1394
شماره خبر: 147764

17 طرح عمرانی در بخش مرکزی ساوجبلاغ به بهره برداری رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

17 طرح عمرانی در بخش مرکزی ساوجبلاغ به بهره برداری رسید


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از افتتاح ۱۷ طرح عمرانی در نخستین روز از هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
نخستین جلسه شورای اداری شهرستان مربوط به بخش مرکزی بعد از ظهر یکشنبه در تالار گل نرجس روستای سعید آباد با حضور همه روسای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی برگزار شد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این مراسم اظهار کرد: در هفته دولت طرح های عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد که ۱۷ طرح آن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان مربوط به بخش مرکزی در روز اول از هفته دولت به بهره برداری رسید. ابوالقاسم پالیزگیرگفت: طرح های افتتاح شده بخش مرکزی شامل احداث ساختمان دهیاری حسین آباد کوشکذر، راههای روستایی، میادین، چندین بوستان و پارک و... بود که ۳۰ هزار نفر از این طرح ها بهره مند خواهند شد. وی با تأکید بر تقویت روستاها و توجه به عمران آبادی روستاها که یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید است، گفت: مدیران ادارات باید با شوراها در تعامل باشند و به عمران و آبادی روستاها توجه ویژه ای داشته باشند.
انتقاد فرماندار ساوجبلاغ از سازمان صنعت، معدن و تجارت
فرماندار ساوجبلاغ همچنین با انتقاد از عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خواستار هماهنگی و استعلام از محیط زیست و میراث فرهنگی قبل از صدور مجوز برداشت معادن در روستاها شد. وی گفت: بی توجهی به ملاحظات زیست محیطی و میراث فرهنگی و گردشگری، مشکلات اجتماعی عدیده ای را برای مردم ایجاد کرده است که ما خواستار هماهنگی و استعلام این سازمان از این مراجع هستیم. در این جلسه مشکلاتی از قبیل معضل کمبود آب، عدم برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز و زمین خواران، وجود جاده های روستایی نامناسب و فاقد برق در شهرستان ساوجبلاغ، اصلاح الگوی کشت کشاورزان، رها سازی فاضلاب در اراضی کشاورزی مورد بررسی قرارگرفت.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود