12 شهریور 1394
شماره خبر: 148409

از تن دادن به خواست آمریکا و دوقطبی کردن جامعه بپرهیزیم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

از تن دادن به خواست آمریکا و دوقطبی کردن جامعه بپرهیزیم


نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد وآسارا در نشست شورای فرهنگ عمومی در خصوص برجام گفت : برجام در کمیسیونی ویژه در مجلس در حال بررسی است که باید منتظر نتیجه کارشناسی این کمیسیون باشیم.
سردار عزیز اکبریان در خصوص برجام گفت : در مجلس کمیسیون ویژه ای برای بررسی برجام تشکیل، تیمها و کارشناسان مختلفی دعوت شده و کار را پیگیری می کنند که باید بدون غرض ورزی، دامن زدن به اختلاف نظرها و ایجاد تنش به کارشناسان فرصت بررسی جمیع جهات را داده و منتظر نتیجه کارشناسی این کمیسیون باشیم. وی با بیان اینکه در خصوص برجام سه نقطه نظر مختلف متبادر است گفت : عده ای معتقدند که ما فتح الفتوح کرده و دیگر هیچ دشمنی نداریم اما اینطور نیست چرا که آمریکا ، رژیم صهیونیستی ، داعش و بسیاری دیگر همچنان با ما دشمنی می کنند و این هنر ما و نمایندگان جمهوری اسلامیست که جنگ را به خارج از مرزهای کشور برده ایم. اکبریان با بیان اینکه گروه دوم معتقد به شکست هستند یادآور شد : این یک تفاهم نامه است که در طی آن امتیازاتی داده و امتیازاتی نیز گرفته می شود و ما در منطقه در اوج قدرت بوده و بر اصول و مواضع خود می ایستیم و این آنها هستند که نیاز به توافق با ما دارند. وی نظریه دسته سوم را که آحاد مختلف جامعه از دولت و مردم هستند عقلانی و منطقی خواند و افزود : تیم هسته ای ایران در خصوص توافق زحمت بسیار کشیده و باید صبرکنیم تا نتیجه کارشناسی مشخص شود . حتی در صورت اختلاف نظر ، در کشور ما با وجود ولایت فقیه و شورای نگهبان ابهامی وجود نداشته و در نهایت با توجه به جمیع جهات ، مشکلات جامعه ، منافع ملی و نظر رهبری در خصوص برجام تصمیم گیری خواهد شد .
سردار اکبریان ضمن تأکید بر پرهیز از دامن زدن به اختلاف نظرها گفت : دوقطبی کردن جامعه خواست آمریکاست که نباید به آن تن داده شود . بدون اتحاد ، هماهنگی و همدلی دولت و مردم حتی با وجود پیشرفته ترین تجهیزات نظامی ، اداره جامعه و مبارزه با دشمنان با مشکل روبرو خواهد بود. وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به شکل گیری شهرستان فردیس با استقرار ادارات گفت : به زودی بنیاد شهید انقلاب اسلامی نیز در فردیس مستقر و امورات خانواده های معظم شهدا در همین شهرستان رسیدگی خواهد شد. وی ضمن تأکید بر اهمیت ایجاد اداره آموزش و پرورش بطور مستقل برای شهرستان فردیس گفت : مشکلات هر شهرستان باید در شورای آموزش و پرورش همان شهر بررسی شود ، بنابراین در فردیس هم با هماهنگی استاندار محترم البرز فرماندار می تواند شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس را بطور مستقل تشکیل دهد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود