29 شهریور 1394
شماره خبر: 149458

فرماندار طالقان: استعفای اعضای شورای شهر طالقان جنبه نمادین دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 فرماندار طالقان: استعفای اعضای شورای شهر طالقان جنبه نمادین دارد


فرماندار طالقان با بیان اینکه موضوع کاهش محدوده قانونی شهر سبب اعتراض اعضای شورای شهر طالقان شده است، گفت: استعفای شورای شهر طالقان در این زمینه جنبه نمادین دارد چراکه روال قانونی و شرایط استعفا طی نشده است.
مصطفی علی‌آبادی‌فراهانی با اشاره به استعفای دسته‌جمعی اعضای شورای شهر طالقان اظهار داشت: موضوع کاهش محدوده قانونی شهر سبب اعتراض اعضای شورای شهر طالقان شده است.
وی با بیان اینکه اعضا نامه‌ای به معاون عمرانی استانداری البرز تهیه و توضیحاتی مبنی بر اینکه با کاهش محدوده، منابع درآمدی شهرداری به قدری کاهش می‌یابد که اداره شهر با مشکل روبه‌رو می‌شود، افزود: به همین سبب درخواست داشتند که این موضوع مورد بازنگری قرار گیرد. فرماندار شهرستان طالقان تاکید کرد: استعفای این افراد به صورت نمادین است، چراکه شرایط استعفا، روال قانونی دارد که از آن مسیر باید طی شود. وی خاطرنشان کرد: برای استعفا باید پس از صورت جلسه، استعفای خود را به فرمانداری محل تحویل دهند و چنانچه موافقت شد، سیر مراحل استعفا و رسیدگی به آن طی می‌شود و در حال حاضر تنها به صورت نامه است که بیشتر جنبه نمادین دارد. فراهانی با بیان اینکه کاهش محدوده قانونی شهر موضوعی کارشناسی است، گفت: مراحل این موضوع باید در استان و شورای عالی معماری شهرسازی طی شود و این امر هم‌اکنون در کارگروه استانی و وزارتی در حال انجام است و خروجی نداشته که بتوانیم در مورد آن اظهار نظری داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه موضوع کاهش محدوده قانونی شهر تاکنون نهایی نشده و در مرحله رسیدگی قرار دارد، یادآور شد: بر اساس گزارشات غیررسمی کاهش قابل ملاحظه‌ای در این طرح در نظر گرفته شده است.


منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود