16 مهر 1394
شماره خبر: 150586

روستاییان برای مواجهه با بحران آموزش می بینند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

روستاییان برای مواجهه با بحران آموزش می بینند


محمدصادق تله کو، معاون فنی و عمرانی فرمانداری کرج، در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کرج از برگزاری دوره های آموزشی مدیریت بحران برای دهیاران و روستاییان خبر داد.
تله کو با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه ارتقاء سطح آگاهی ساکنین روستاها درخصوص اقدامات پیشگیرانه و همچنین مواقع بحران ، می تواند نقش بسیار زیادی در کاهش خسارات داشته باشد، در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کرج مقرر شد تا دوره های آموزشی توانمند سازی دهیاران و روستائیان برگزار گردد. معاون فرماندار کرج، در ادامه به ضرورت نصب علائم هشدار دهنده راهنمایی برای رانندگان در جاده ها تاکید کرده و گفت: با توجه به آغاز فصل بارندگی، اداره راه نسبت به نصب تابلوهای هشدار دهنده در مناطق پرخطر جاده ای نظیر محل ریزش کوه، بهمن، مسیر رودخانه و نزدیکی سد کرج اقدام خواهد کرد. وی در خصوص مصوبات این جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران گفت:با توجه به ضرورت آمادگی نیروهای ادارات عضو شورای هماهنگی بحران، مقرر شد تا هماهنگی لازم برای استقرار ماشین آلات راهسازی و جرثقیل سنگین و محل احداث پد بالگرد و پایگاه های خدمات امدادی در محور جاده کرج-چالوس توسط اداره راه و شهرسازی گچسر ، بخشداری آسارا و هلال احمر صورت پذیرد.
وی افزود: در خصوص برگزاری مانورهای ادارات شهرستانی نیز مقرر شد کلیه مانورها با هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کرج برگزار گردد. تله کو ، در پایان از مسئولین ادارات عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران خواست تا نسبت به اجرای مصوبات این شورا با دقت اقدام نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود