27 مهر 1394
شماره خبر: 151235

آب شرب مردم شهر جدید هشتگرد تامین شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

آب شرب مردم شهر جدید هشتگرد تامین شود


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه مهم‌ترین نیاز شهر جدید هشتگرد و مسکن مهر این منطقه بحث تامین آب شرب است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: امسال مردم شهر جدید هشتگرد با بیشترین و بدترین وضعیت کمبود منابع آب رو‌به رو بودند.
ابوالقاسم پالیزگیر در مراسم افتتاح دو مرکز آموزشی مسکن مهر شهر جدید هشتگرد که با حضور عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید برگزار شد، اظهار داشت: از 110 هزار واحد مسکن مهر موجود در استان البرز بیش از 70 درصد این پروژه‌ها در شهرستان ساوجبلاغ در دو پروژه شهر جدید و شهرک ابریشم در حال انجام است. وی با بیان اینکه دولت تدبیر بنای خود را بر این گذاشته است که این پروژه‌ها به اتمام برسد و زیرساخت‌های لازم آن‌ها نیز تامین شود، افزود: مهم‌ترین نیاز شهر جدید هشتگرد و مسکن مهر این منطقه بحث تامین آب شرب است که باید مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه از ابتدای احداث شهر جدید هشتگرد پیش‌بینی شده بود انشعابی از خط انتقال آب سد طالقان به تهران برای این شهر در نظر گرفته شود که متاسفانه بعد از گذشت 20 سال هنوز این مهم رخ نداده است، تصریح کرد: امسال مردم شهر جدید هشتگرد با بیشترین و بدترین وضعیت کمبود منابع آب رو‌به رو بودند که به سبب صبر، استقامت و اعتقاد به مسئولان تحمل کردند. وی با اشاره به اینکه در برخی از ایام سال مردم این منطقه شاهد 20 ساعت کمبود و قطعی آب بودند، خاطرنشان کرد: ادامه این وضعیت برای سال آینده برای مردم مشکل است و اگر مجموعه وزارت نیرو همکاری لازم در این بخش را نداشته باشد، آینده روشنی را برای شهر جدید نمی‌بینم. پالیزگیر با بیان اینکه نخستین و اساسی‌ترین نیاز جامعه برای استقرار مردم تامین آب شرب است، یادآور شد: در حوزه‌های مختلف نیز مشکلاتی وجود دارد که امید است با همت همگانی مشکلات برطرف و امکانات مورد نیاز برای استقرار مردم تامین شود.


منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود