16 آبان 1394
شماره خبر: 152275

گلایه دهیار تکیه سپهسالار کرج از آلودگی آب این روستا

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

گلایه دهیار تکیه سپهسالار کرج از آلودگی آب این روستا


دهیار روستای تکیه سپهسالار شهرستان کرج خواستار تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای ساکنان این روستا شد.
محمد خدری افزود: با اینکه چشمه های بهداشتی در بالادست روستا قرار دارد لیکن مسئولان آبفای روستایی ، شبکه آب روستای تکیه سپهسالار را به رودخانه آلوده متصل کرده اند. وی ادامه داد: یخ زدگی شبکه آب روستای تکیه سپهسالار در فصل سرما مشکل دیگری است که روستاییان را با مشکل مواجه می کند. خدری اظهار کرد: در شش ماهه اول ،سال آب شرب این روستا به علت ورود مسافران و گردشگران به روستا و ریختن زباله در رودخانه بالادستی آلوده تر می شود . دهیار روستای تکیه سپهسالار خاطر نشان کرد: بارها در این خصوص با آبفای روستایی نامه نگاری شده است اما مسئولان بدون توجه به نیازهای اهالی روستا تنها کاری که می کنند، ارسال قبض آب برای مردم است .وی گفت: این در حالی است که هنوز مردم این روستا آب ناسالم مصرف می کنندو این منطقی نیست که مردم آب آلوده مصرف کنند و در مقابل از آنان هزینه آب دریافت شود. خدری افزود: چشمه آب سالم پنج کیلومتر با روستا فاصله دارد که امیدواریم هرچه زودتر مسئولان ، شبکه آب ا ین روستا را بعه چشمه متصل کنند.
وی بیان داشت: ساکنان روستا آماده همکاری شرکت آبفای روستایی استان البرز برای احداث شبکه جدید آب منطقه هستند. دهیار روستای سپهسالار گفت: در شش ماهه نخست سال جمعیت این روستا به یک هزارو 717نفر در قالب 300 خانوار می رسد که این تعداد در شش ماهه دوم سال به 40 خانوار و 120 نفر کاهش می یابد. روستای تکیه سپهسالار در کیلومتر 42 جاده کرج- چالوس واقع شده است .

منبع ایرنا
ميهمان
پاسخ 6/08/1397 - 22:54 محمدخدری

سلام گلایه مذکورمربوط به سال هاقبل بوده ودرحالحاضرسازمان آب روستایی مشغول تامین آب شرب سالم برای روستاییان می باشد.مزیدتشکرمحمدخدری دهیارسابق روستا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود