23 آذر 1390
شماره خبر: 2919

در گیریهای داخلی روستای تکیه، بازسازی امامزاده سپهسالار را متوقف کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ

در گیریهای داخلی روستای تکیه، بازسازی امامزاده سپهسالار را متوقف کرد

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه در گیریهای داخلی مردم روستای تکیه در جاده چالوس را سبب توقف پروژه مرمت و بازساری امامزاده سپهسالار این روستا بعد از وقت و هزینه های بسیار عنوان کرد.
ابوالفضل بنی احمدی با بیان این موضوع که مرمت و بازسازی امامزاده های استان از جمله اقداماتی است که اداره اوقاف و امور خیریه به آن توجه زیاد دارد گفت: از جمله امامزاده هائی که مرمت و بازسازی و رسیدگی به ان در دستور کار اداره اوقاف و امور خیریه قرار داشت، امامزاده سپه سالار روستای تکیه واقع در جاده چالوس بود. وی افزود: اقدامات زیادی در راستای ساماندهی و مرمت امامزاده صورت گرفت که احداث جاده، مرمت صحن امامزاده، ساخت سرویس بهداشتی و غیره بخشی از آنهاست که هزینه ای معادل با 600 میلیون تومان از اداره اوقاف به آن تخصیص یافت. ی ادامه داد: با وجود هزینه مالی و زمانی و همچنین نیروی انسانی در این منطقه برای ساماندهی امامزاده، بی حرمتی مردم روستا که مشکلات داخلی خود را به دوش اداره اوقاف انداخته و به جای همکاری، اقدام به کارشکنی و ارسال نامه هایی در مخالفت با این ساخت و ساز، تصمیم به توقف پروژه گرفتیم. بنی احمدی تصریح کرد: ساخت و ساز و مرمت امامزاده بی شک به نفع اهالی روستا هم به لحاظ جذب گردشگر و درآمد زائی برای آنها و هم به لحاظ آبادانی روستا بود که متاسفانه آن را درک نکرده و نه تنها همکاری نکردند بلکه کار شکنی نیز کردند. مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه گفت: با توجه به اهتمام استاندار البرز به مقوله بقعاء متبرکه و بازسازی و مرمت آنها، این امر را همچنان در اولویت اقدامات خود داشته و بر آن اهتمام می ورزیم، همچنان که بحث ساخت زائر سرا در نزدیکی امامزاده ها را به سبب جذب گردشگر و آبادانی امامزاده ها در دست اقدام داریم.



منبع: خبرگزاری مهر

ميهمان
پاسخ 10/12/1390 - 14:08 نسترن
سلام بنده از طرف مادری اصالتا متعلق به روستای سپهسالار میباشم و نسبت به موضوع ساخت و ساز روستا بسیار موافق میباشم و از دست اندر کاران این کار کمال تشکر را دارم و از مسئولان میخواهم که با جدیت به اینکار ادامه بدهند.باتشکر
ميهمان
پاسخ 3/02/1391 - 01:51 سمیه
سلام من ازمسولین خواهشمندم درابادکردن روستاتوجه به اینگونه درگیری هانداشته باشند.متشکرم
ميهمان
پاسخ 24/03/1391 - 21:49 hamed6161
سلام. امیدوارم که در کارتان اخلاص داشته باشید. و برای پر کردن جیبتان به روستای سپهسالار نرفته باشید.
ميهمان
پاسخ 31/06/1391 - 17:29 یکی ازاهالی
سلام اگر(پول )زبان نداردکه بگوید به بهانه های من را میخوریدولی شیطان میگویدمرم مانع کار شما هستند....(آیاوجدان شما همین رامیگوید)
ميهمان
پاسخ 31/06/1391 - 17:49 یکی ازاهالی
سلام شما تعدادی تصویر از درگیریهای اهالی دراین سایت قرارمدادید تا توجیهی برای حیف ومیل بوجه باشد
ميهمان
پاسخ 20/09/1391 - 12:39 نوروز علی خدری
درروستا هیچ درگیری نیست کم کاری و نا هماهنگی خودتان را به حساب مردم و مسئولین نگذارید،مگر در بخشداری آسارا جلسه نگذاشتید و صورت جلسه نکردید؟ براستی چه کسی دروغ میگوید؟

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود