9 آذر 1394
شماره خبر: 153883

مقام معظم رهبری با منطق چهره استکبار را افشا کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مقام معظم رهبری با منطق چهره استکبار را افشا کردند


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری با منطقی قوی چهره استکبار و قدرت‌های زورگوی غربی را افشا کردند.
محمدجواد کولیوند با اشاره به دومین نامه مقام معظم رهبری به عموم جوانان در کشورهای غربی اظهار داشت: این نامه یکی از سندهای تاریخی و ارزشمند تاریخ بشریت است. وی تصریح کرد: باید قدردان و شکرگذار خداوند باشیم،‌ زیرا در عصری زندگی می‌کنیم که رهبری فهیم، عالم،‌ مدبر، هوشمند و با بصیرت جامعه اسلامی و عموم امت اسلام را هدایت می‌کنند. این نماینده مجلس افزود: دومین نامه مقام عظمای ولایت به جوانان غربی از چند جهت حائز اهمیت و بسیار مهم است و باید نخبگان، افراد فهیم و آگاه زوایای مختلف این نامه را به درستی تحلیل و برای جوانان در سراسر جهان تبیین کنند. کولیوند گفت: نخستین محور مهم این نامه، افشا کردن چهره استکبار جهانی است و رهبری فرزانه انقلاب با منطق قوی و مستحکم، این مهم را انجام دادند. وی افزود: در شرایطی که رسانه‌ها در اختیار حاکمان غربی، چهره‌ای دروغین از خود ساخته و به دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایات مستکبران به ویژه رژیم منفور و کودک‌کش صهیونیستی هستند، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به خوبی چهره واقعی این رژیم‌ را برای جوانان غربی ترسیم فرمودند. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: محور مهم دیگر این نامه مربوط به افشاگری معظم‌له نسبت به تروریسم و حمایت حاکمان غربی از تروریست‌ها است.
کولیوند افزود: در شرایطی که غربی‌ها با استفاده از رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغاتی، حمایت از تروریست‌های در همه ابعاد را مخفی می‌کنند، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به طور دقیق و با منطقی قوی، چهره واقعی حامیان تروریسم افشا کردند. وی ادامه داد: دیگر محور مهم این نامه مربوط به مباحث فرهنگی است و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی به خوبی توطئه حاکمان غرب برای تسلط فرهنگی بر دیگر ملت‌ها را تشریح و برای جوانان ساکن کشورهای غربی تبیین فرمودند. این مسئول گفت: نامه دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی به عموم جوانان کشورهای غربی سندی مهم و تاریخی است و به دلیل منطق قوی و ادبیات منحصر به‌فرد، مورد استقبال بسیار زیاد و بی‌نظیری از سوی مخاطبان قرار گرفته است. کولیوند در پایان اظهار داشت: حال وظیفه روشنفکران جهان اسلام و روشنفکران واقعی جهان غرب است تا ابعاد مختلف این نامه مهم و تاریخی را به درستی برای جوانان غربی تشریح کنند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود