28 خرداد 1391
شماره خبر: 8010

دام غربی‌ها برای جوانان با ترویج بی‌حجابی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دام غربی‌ها برای جوانان با ترویج بی‌حجابی

قائم مقام حوزه علمیه استان البرز گفت: ترویج بدحجابی و بی‌بندوباری با هدف به دام انداختن جوانان مسلمان انجام می‌شود و دستان کشورهای غربی در این توطئه مشهود است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی اظهار داشت: طی 3 دهه اخیر که از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، دشمنان اسلام و انقلاب تلاش بسیاری برای عدم اطلاع جهانیان به ویژه مسلمانان از آرمان‌های انقلاب انجام داده‌اند. وی تصریح کرد:‌ غربی‌ها از سال‌های قبل پیش‌بینی کرده بودند که اگر آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی به گوش جوانان مسلمان در سراسر جهان برسد، این جوانان با آگاهی بیشتر علیه تهاجم گسترده غرب موضع خواهند گرفت.
الگوبرداری جوانان مسلمان از انقلاب اسلامی
قائم مقام حوزه علمیه استان البرز افزود: پیش‌بینی غربی‌ها درست بود و ما در سال‌های اخیر شاهد بودیم که صدای انقلاب به گوش جهانیان به ویژه کشورهای مسلمان منطقه خاورمیانه رسید و جوانان مسلمان با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران، علیه حکومت‌های سرسپرده و مزدور غرب قیام کردند. موسوی گفت: امروز تلاش غربی‌ها این است که ذهن جوانان مسلمان را از پیگیری آرمان‌ها خود منحرف ساخته و آنها را سرگرم ظواهر فریب‌بنده زندگی پوچ دنیوی کنند. وی ادامه داد: برای تحقق این هدف شوم دام‌های بسیاری با استفاده از ابزاری که در اختیار دارند، مانند ماهواره و اینترنت و رسانه‌های مبتذل در راه جوانان مسلمان پهن کرده و به دنبال تسلط بر روح و روان این قشر هستند. قائم مقام حوزه علمیه استان البرز با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری اظهار داشت: به همین دلیل است که ولی امر مسلمین به طور مداوم بر لزوم هوشیاری مسلمانان در مقابل تهاجم فرهنگی غرب تاکید فرموده و اگر در این زمینه غفلت کنیم، آسیب‌های بسیاری را متحمل خواهیم شد. موسوی افزود: به طور قطع معضل بی‌حجابی و بدحجابی که امروز در جامعه شاهد آن هستیم، دامی است که غربی‌ها بر سر را جوانان ما پهن کرده و یکی از توطئه‌های آنها در راستای تهاجم فرهنگی است. وی تاکید کرد: برای برخورد با این معضل ابتدا باید در جامعه فرهنگ‌سازی مناسب داشته و جوانان را آگاه‌سازی تا فریب توطئه دشمنان را نخورند. موسوی در پایان متذکر شد: از سوی دیگر باید با افرادی که با هدف‌های خاص اقدام به ترویج بدحجابی در جامعه کرده و همچون مانکن‌های خیابانی در شهرها تردد می‌کنند نیز برخورد قاطع قانونی داشت.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود