21 تیر 1391
شماره خبر: 8758

جوانان ایرانی زورگویی غرب را تحمل نمی‌کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

جوانان ایرانی زورگویی غرب را تحمل نمی‌کنند

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدهای غرب علیه ملت ایران گفت: جوانان مسلمان و ولایی ایران اسلامی هرگز زورگویی چند کشور غربی را تحمل نخواهند کرد.
علی حدادی اظهار داشت: کشورهای غربی ثابت کردند که هیچ منطق و قانونی را قبول نداشته و تنها به زبان زور با ملت‌ها سخن می‌گویند. تحریم‌ها نشانه بی‌منطقی غرب است
وی با اشاره به اعمال تحریم‌های مغرضانه علیه ملت ایران از سوی کشورهای غربی گفت: این اقدام خصمانه و مغرضانه کشورهای غربی نشان می‌دهد که آنها منطق نداشته و نمی‌توانند در فضایی عادلانه و دموکراتیک با دیگران به گفت‌وگو بنشینند. عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: کشورهای زورگوی اروپایی و آمریکایی تصور می‌کنند که در صورت استفاده از زبان تهدید و اعمال تحریم‌های مغرضانه می‌توانند یک ملت را از پیگیری آرمان‌های خود منصرف و منحرف کنند. حدادی تصریح کرد: این در حالی است که ملت ایران بیش از سه دهه است با ایستادگی در مقابل تحریم‌ها و تهدیدهای غرب، قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگر تحت هدایت‌های مدبرانه رهبری معظم انقلاب اسلامی فتح کنند.
دستاوردهای بزرگ ایران با تلاش جوانان حاصل شده است
وی تاکید کرد: این دستاوردها مرهون هدایت‌های رهبری، استقامت دولت و بالاخره ایثار و فداکاری جوانانی است که در مکتب اسلام و انقلاب تربیت شده‌اند. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: اگر نبود استقامت ملت ایران به ویژه جوانان انقلاب به طور قطع موفقیت‌های اخیر حاصل نمی‌شد. حدادی با هشدار به کشورهای غربی گفت: بهتر است دست از تهدید و توطئه علیه ملت ایران بردارید، در غیر این صورت مطمئن باشید که جوانان ما مانند دوران هشت سال دفاع مقدس زورگویی‌ها و تهدیدهای شما را تحمل نخواهند کرد. این مسئول در پایان اذعان داشت: تحریم‌های اخیر غرب به طور قطع تاثیری در تلاش جوانان ما برای رسیدن به رشد و توسعه نخواهد داشت و کشورهای اروپایی و آمریکایی از این تحریم‌ها بیشتر آسیب می‌بینند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود