30 آبان 1391
شماره خبر: 15390

سرمایه گذاران باید به بحث قطار شهری در استان البرز ورود پیدا کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 سرمایه گذاران باید به بحث قطار شهری در استان البرز ورود پیدا کنند

سپیدار آنلاین: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سرمایه گذاران باید در بحث قطار شهری در استان البرز ورود پیدا کنند.
محمد جواد کولیوند در جلسه اعضای شورای شهرستان که در سالن جلسات شورای شهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: هم اکنون بحث مترو قطار شهری استان یک شورای راهبری به غیر از هیئت مدیره می خواهد تا سرمایه گذاران در ایستگاه ها سرمایه گذاری کنند. کولیوند گفت: بیش از 9 ایستگاه در قطار شهری استان البرز است که سرمایه گذاران می توانند سرمایه گذاری کنند تا کار با سرعت پیش رود. وی ادامه داد: اعضای شورا با فکرهای مشترک برای توابع استان که به عنوان نماینده مردم هستند باید بتوانند تصمیمات خوبی را بگیرند و در این راستا جلسات مستمر با شهرهای مختلف برگزار شده است.
تصمیمات و وظایف دستگاه های استان کنترل و بازرسی می شود
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انشاالله بعد از ماه محرم دو جلسه در کرج در شاهین ویلا و حصارک خواهیم داشت و بعد از آن باید صورت جلسات شهرها که حضور پیدا کرده ایم و تصمیماتی گرفته شده باید بررسی شود. کولیوند گفت: کنترل و بازرسی به این دلیل است که دستگاه ها وظیفه ای را که داشته اند به فراموشی نسپارند، اگر نظارت و کنترل صورت نگیرد وظایف به فراموشی سپرده می شود. وی تاکید کرد: باید درک صحیح و برداشت صحیح از وضعیت کشور داشته باشیم تا در شوراها برنامه ریزی منطقی صورت گیرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود