12 دی 1394
شماره خبر: 155722

اقدامات گذشته قابل دفاع نیست، دستگاه های نظارتی بیشتر نظارت کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اقدامات گذشته قابل دفاع نیست، دستگاه های نظارتی بیشتر نظارت کنند


استاندار البرز با اشاره به طرح های نیمه تمام باقی مانده از دوره های قبل گفت: اقدامات قبل قابل دفاع نیست و در این زمینه نیاز است که دستگاه های نظارتی درجه نظارت خود را بالاتر ببرند.
"مهندس سیدحمیدطهائی" صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد؛ ضمن تبریک سال نو مسیحی، با اشاره به بخشی از طرح ها و پروژه ها که در پیچ و خم های اداری معطل دریافت مجوز هستند، گفت: نگاه دولت یازدهم این است که باید به مردم اعتماد کرد و اجرای بخشی از طرح ها را به عهده آنان سپرد.
وی با اشاره به اجرای برخی پروژه های باقی مانده از دوره های قبل و نادیده انگاشتن بندها و اصول قانونی تصریح کرد: دستگاه های نظارتی با افزایش سطح نظارت و رصدهای خود باید مانع از ایجاد مشکلات احتمالی شوند. مهندس طهائی با تأکید بر اینکه اجرای مُر قانون باید در دستور کار باشد، افزود: انتظار می رود نگاه ها به قوانین و مقررات موشکافانه تر و دستگاه های نظارتی در این زمینه پیشگام باشند.
استاندار البرز با اشاره به اینکه نباید با برخی سخت گیری ها مانع و سد راه سرمایه گذاران باشیم، گفت: تهیه بسته جامعی از خدمات سرمایه گذاری در استان و مراحلی که هر سرمایه گذار باید طی کند؛ در قالب بسته مذکور باید توسط دستگاه های متولی بر روی پورتال های اطلاع رسانی، بارگزاری شود تا هر سرمایه گذاری بداند چه مسیری را باید طی نماید و گرفتار پیچ و خم های اداری نشود. گفتنی است، در این جلسه 20 مصوبه امور کارگروه زیربنایی تصویب شد.فصل هفتم سندآمایش سرزمین استان بعنوان اصلی ترین برنامه و نقشه راه پیش روی استان با نگاهی تحلیلی واکاوی به نقد و نظر اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان گذاشته و در نهایت امر آیین نامه جدید شورای برنامه ریزی و توسعه نیز مرور شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود