24 دی 1394
شماره خبر: 156545

کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان البرز فعال شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان البرز فعال شد


رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان البرز تأکید کرد: آگاهی بخشی به قوانین و حقوق انتخابات به جد در دستور کار این کمیته قرار دارد و در این راستا فرمانداران باید هر چه سریعتر کارشناسان حقوقی خود را جهت تبیین برنامه ها معرفی نمایند.
"علی اندرزگو"در جلسه استاندار البرز با فرمانداران و بخشداران که با محوریت هماهنگی برنامه های انتخابات در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این کمیته در راستای آگاهی بخشی از قوانین حقوقی انتخابات ویژه مجریان برگزاری امر انتخابات تشکیل شده است. وی با اشاره به تقویم برنامه های این کمیته از فرمانداران خواست تا هر چه سریعتر کارشناسان حقوقی خود را به این کمیته در استانداری معرفی نمایند. اندرزگو با تأکید بر ضرورت آگاهی از جدیدترین دستورالعمل های انتخاباتی تصریح کرد: اعضای کمیته حقوقی انتخابات بایستی جدیدترین قوانین،مصوبات و دستور العملهای مرتبط با انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را را مورد مطالعه قرار دهند و از نحوه اجرای آنها در جریان برگزاری انتخابات آگاهی داشته باشند. رئیس کمیته حقوقی انتخابات همچنین در خصوص تعامل این کمیته با سایر عومل برگزاری انتخابات بیان داشت : همکاری مجّدانه با فرمانداریها، هیأت های متولی برگزاری و سایر کمیته های مرتبط با انتخابات استان می بایست تعاملی دوسویه و مبتنی بر هم اندیشی باشد.
وی افزود: اعضای این کمیته بایستی نسبت به آگاهی بخشی قانون و حقوق انتخابات به عوامل برگزاری و مردم اهتمام لازم را داشته باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود