7 بهمن 1394
شماره خبر: 157428

مدیران کرجی در اطلاع رسانی شفاف عمل کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مدیران کرجی در اطلاع رسانی شفاف عمل کنند


فرماندار کرج با تاکید بر اینکه برخی مدیران کرجی اهل مصاحبه نیستند، گفت: مدیران ادارات باید در اطلاع رسانی شفاف عمل کنند.
محمدتقی ایرانی در ستاد برگزاری دهه فجر شهرستان کرج که در محل فرمانداری شهرستان کرج برگزار شد، با تاکید بر اینکه شرایط حال حاضر کشور از لحاظ بین المللی و داخلی مساعد است، اظهار کرد: پس از ۳۶ سال فشار جنگ و تحریم مردم کشور با وحدت کلمه، تحت مدیریت و رهبری مقام معظم رهبری این راه را با افتخار و عزت پیمودند. ایرانی در ادامه تاکید کرد: با توجه به تشکیل هرساله ستادهای دهه فجر کرج ما در ابتدای این دهه با حضور در مرقد مطهر امام راحل و مهیا کردن شرایط برای سایر ارگان ها به تجدید بیعت با آرمان های رهبر معظم انقلاب خواهیم پرداخت. وی فعالیت های این دهه را همچون سال های گذشته دانست و گفت:شهرداری به آذین بندی شهر خواهد پرداخت و اصناف هم به عنوان بدنه مردمی به انجام فعالیت هایی مبادرت خواهند کرد. روسای ادارت پیگیر مطالبات مردمی باشند فرماندار کرج وجه مردمی این مراسم را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نقشی کلیدی و مهم در انتقال آرمان های انقلاب به سایر نسل ها دارد و جوانان همواره عاشق و علاقه مند به اسلام، انقلاب و رهبری هستند. ایرانی در ادامه از ادارات خواست برای تزیین دست به اسراف نزنند و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم حداقل هایی را لحاظ کرده و به تزیین ادارات مبادرت کنند.
وی گفت: روسای ادارات در این ایام در بین مردم حضور پیدا کرده، پیگیر مطالبات مردمی باشند و به عنوان نمایندگان دولت عملکرد دولت را در این دو سال توضیح بدهند. وی خواست مردم را حضور مسئولان در میان خود دانست تا پیگیر عملکرد آنان از نزدیک باشند. فرماندار کرج از روسای ادارات خواست تا با حضور در جمع کارمندان خود به بازخوانی خاطرات انقلاب بپردازند، به دیدار خانواده ایثارگران و شهدا رفته و از آن ها عیادت کنند.
مسئولان دستاورهای نظام را تبیین کنند
ایرانی مدیران دولتی را به تبیین آرمان های امام، رهبری و دولت تدبیر و امید فرا خواند و از آن ها خواست تا به ارائه عملکردشان در صدا وسیما و سایر رسانه ها بپردازند. ایرانی در ادامه به توفیقات بین المللی دولت اشاره کرد و گفت: با توجه به توفیقات حاصل شده توسط دولت، پس از دوازده سال شاهد آن هستیم که جمهوری اسلامی توانسه حق و حقوق خود را دریافت کند و با حمایت مردم شاهد بستن تفاهم نامه های چند صد میلیاردی کشورهای مختلف با جمهوری اسلامی ایران هستیم. وی خواستار دفاع شجاعانه مسئولان از دستاوردهای انقلاب شد و گفت: سیاست های نظام را باید تبیین کنیم.
فرماندار کرج با تاکید بر عملیاتی شدن برجام، گفت: نباید همانند پیش از برجام رفتار و عمل کنیم باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کتیم.
برخی مدیران ادارات اهل مصاحبه نیستند
ایرانی با اشاره به موفق عمل کردن دولت دهه فجر امسال را بسیار حساس عنوان کرد و گفت: پس از انقلاب برای اولین بار ملت ایران با دنیا از در عزت و اقتدار و با همان گفتمان اول انقلاب که گفتمان امام و رهبری است معامله می کند. وی در ادامه با اشاره به اتفاقات رخ داده در کشور گفت: اتفاقات روی داده باعث شد ما دوستان و دشمنان خود را بهتر از گذشته بشناسیم و بفهمیم عربستان و رژیم صهیونیستی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. امارات و ترکیه را بهتر شناختیم کشورهای همسایه ای که از تحریم ایران سود برده و پیشرفت کرده بودند را نیز شناختیم. فرماندار کرج خواستار اطلاع رسانی شفاف مسئولان شهری شد و گفت: برخی مدیران و ادارات اهل مصاحبه و بررسی عملکردشان نیستند آنها نباید پشت سر مسئولانی چون استاندار و فرماندار پنهان شوند باید به ارائه عملکردشان بپردازند.
نیروی انتظامی استان امنیت انتخابات را تامین می کند
فرماندار کرج انتخابات ۷ اسفند را به جهت برگزاری اولین دوره خبرگان رهبری در استان البرز و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسیار حساس دانست و اعلام کرد ما ۱۰۰ درصد آماده برگزاری این انتخابات هستیم. وی با تاکید بر اینکه احتمال برگشت برخی کاندیداهای نمایندگی مجلس به چرخه انتخابات وجود دارد، گفت: توصیه می کنیم کاندیداها در چهارچوب قانون عمل کرده و به مردم آرامش بدهند، هتاکی نکنند و برنامه های خود را ارائه کنند. فرماندار کرج در انتها به تامین امنیت انتخابات اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی و شورای تامین به وظایف خود عمل کرده و شاهد امنیت مراسم و انتخابات خواهیم بود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود